مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان از دستگیری عوامل قاچاق گوشی تلفن همراه در این استان خبر داد و گفت: این قاچاقچیان ۲۹۰ میلیون ریال جریمه شدند.
کد خبر: ۳۹۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹ 12 March 2017

عیسی فاضلی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عوامل قاچ تلفن همراه خارجی به بیش از 292 میلیون و 997 هزار و 547 ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

وی از ارجاع پرونده قاچاق 12 دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی به دستگاه‌های مربوطه خبر داد و خاطرنشان کرد: این پرونده‌ها برای رسیدگی بیشتر به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز سمنان ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان با اشاره به تحقیقات انجام‌شده از سوی این اداره کل اشاره کرد و گفت: مستندات کافی برای قانونی بودن حمل کالاها به دست نیامد و قاچاقچیان به‌علاوه بر ضبط کالای مربوطه به جریمه در حق صندوق دولت نیز محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: طرح نظارتی تعزیرات حکومتی استان در قالب گشت‌های نظارتی 28 اسفندماه در سمنان آغاز می‌شود.

فاضلی با بیان اینکه این طرح با همکاری تعدادی از دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود افزود: این طرح با همکاری برخی دستگاه‌های مرتبط از 28 اسفند 95 تا 15 فروردین 96 باهدف جلوگیری از تخلفات احتمالی واحدهای صنفی و خدماتی اجرا می‌شود.

وی افزود: سامانه پیامکی 300000135 و سامانه اینترنتی ارتباط مردمی تعزیرات حکومتی راه‌های ارتباطی برای طرح شکایت و پیگیری پرونده از سوی شهروندان است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان ادامه داد: از ابتدای امسال تا پایان بهمن‌ماه تعداد پنج هزار و 607 فقره پرونده تعزیراتی در استان سمنان تشکیل شد که عمده تخلفات این پرونده‌ها گران‌فروشی، کم‌فروشی و درج نکردن قیمت کالا بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار