دبیر ستاد انتخابات استان سمنان روز شنبه در نشست ستاد انتخابات استان سمنان در سالن کوثر استانداری سمنان گفت:پوشش مخابراتی در شعبه های اخذ رای 99.5 درصد است
کد خبر: ۳۹۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 11 March 2017
سعید متقی روز شنبه در نشست ستاد انتخابات استان سمنان در سالن کوثر استانداری سمنان گفت: پوشش مخابراتی در شعبه های اخذ رای 99.5 درصد است

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت:787 شعبه اخذ رای در انتخابات اردیبهشت 96 شامل 647 شعبه ثابت و 140 شعبه سیار خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه به خاطر وجود زیرساخت های لازم در استان، پوشش مخابراتی در شعبه های اخذ رای 99.5 درصد است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر، مبنای انتخابات بر اساس سرشماری سال 1390 است و باید به آمارها و اطلاعات دوره گذشته توجه داشت.
متقی، با بیان این که در انتخابات سال آینده در 10 هزار شعبه انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، یادآورشد: در چند شهر استان سمنان هم انتخابات به صورت الکترونیکی برگزارمی شود و برگزاری نشست های تخصصی و اطمینان از زیرساخت‌ها برای برگزاری الکترونیکی انتخابات امری ضروری است.
وی افزود: اطمینان از قطع نشدن برق در انتخابات و ایجاد هرگونه اختلال و موقعیت بحرانی، از پیش بینی های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی است که به همکار یهای بین بخشی نیاز دارد.
دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت: با مشارکت آموزش و پرورش، اتاق اصناف، اتاق بازرگانی، دفتر بانوان و خانواده و با هم افزایی دستگاه های اجرایی مرتبط، 15 همایش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تا قبل از انتخابات برنامه‌ریزی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار