استاندار سمنان:
محمد رضا خباز روز شنبه در نشست ستاد انتخابات استان سمنان در سالن کوثر استانداری، گفت: امروزه عده ای به دنبال بهانه هستند که زحمات تمام مسوولان را زیر سوال ببرند ، هنوز انتخابات آغاز نشده برخی رسانه های کشورهای خارجی شروع به حرف های بی اساس و بی منطق درباره انتخابات ایران کرده اند.
کد خبر: ۳۹۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ 11 March 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمد رضا خباز روز شنبه در نشست ستاد انتخابات استان سمنان در سالن کوثر استانداری، گفت: امروزه عده ای به دنبال بهانه هستند که زحمات تمام مسوولان را زیر سوال ببرند ، هنوز انتخابات آغاز نشده برخی رسانه های کشورهای خارجی شروع به حرف های بی اساس و بی منطق درباره انتخابات ایران کرده اند.

بهترین راهکار برای جلوگیری از هر انحرافی در انتخابات، اجرای قانون است

وی ادامه داد: امروزه عده ای به دنبال بهانه هستند که زحمات تمام مسوولان را زیر سوال ببرند ، هنوز انتخابات آغاز نشده برخی رسانه های کشورهای خارجی شروع به حرف های بی اساس و بی منطق درباره انتخابات ایران کرده اند.
وی تاکید کرد: بهترین راهکار برای ایستادگی و جلوگیری از هر انحرافی در انتخابات، اجرای قانون و الگو گرفتن از جمله مهم حضرت امام(ره) است که فرمودند میزان رای ملت است و فقط با اجرای این اصول است که در این انتخابات سربلند خواهیم شد.

خباز افزود: آرای مردم حق الناس است و وجدان مسوولان، رسانه ها، رسانه های نوشتاری و افکار عمومی ناظر بر برگزاری انتخابات است.

رای مردم حق الناس است

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: رای مردم حق الناس و تعیین کننده است و هیچ چیز جز قانون در کار اجرایی بر قانون برتری ندارد و این مساله باید بیش از هر چیز مدنظر مجریان مراحل مختلف انتخابات باشد.
وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که میزان رای ملت است، گفت: رای مردم حق الناس است و مجریان انتخابات نباید با غفلت یا انحراف از مسیر قانون آخرت خود را به دنیای دیگران‌ بفروشند.
حضور حداکثری مردم در انتخابات خواسته رهبری است

خباز با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز هفتم اسفند سال94، به 62 درصد رسید که نسبت به دوره قبل از آن 2 درصد افزایش داشت، بیان داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات خواسته رهبری، مایه عزت کشور و باعث بالا رفتن طراز جمهوری اسلامی خواهد شد و هیچ مساله ای مهمتر از این نیست.
وی یادآورشد: حضور حداکثری مردم پس اسلام در زمان حضرت علی (ع) به عنوان بیعت مردم با وی دارای اهمیت بود و در حال حاضر رای مردم همان بیعت مردم با منتخبان است که برای هر دو سوی این بیعت رسالت و وظایفی به همراه دارد.
تجمیع 2 انتخابات با تسلط مسوولان بر قانون، امانت داری و هوشیاری برگزار خواهد شد.
استاندار سمنان با اشاره به این که تاکنون انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها به طور همزمان برگزار نشده است، خاطرنشان کرد: تجمیع 2 انتخابات با تسلط مسوولان بر قانون، امانت داری و هوشیاری برگزار خواهد شد.
در نشست ستاد انتخابات استان سمنان محمود قنبری رییس ستاد انتخابات استان، سعید متقی دبیر ستاد انتخابات استان و جمعی از فرماندران شهرستان های مختلف استان و مسوولان اجرایی سمنان حضور داشتند و در مورد آموزش به کاربران و مسوولان مراحل مختلف مانند ثبت نام، اقدام های انجام شده در هر شهرستان و پوشش های مخابراتی برای برگزاری انتخابات تبادل نظر شد.
978 نفر در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی به شوراهای شهری و روستایی استان سمنان راه می یابند و 642 نفر نیز به عنوان اعضای علی البدل شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان انتخاب خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار