رئيس پليس راه استان از تصادف شديد دو دستگاه كاميون كشنده و يك دستگاه سواري 405 در محور دامغان - جندق خبر داد و گفت: متاسفانه در این سانحه راننده و سرنشين جوان يكي از كاميون‌ها در دم جان باختند.
کد خبر: ۳۹۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹ 09 March 2017

به گزارش تابنام سمنان و به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، سرهنگ حسن خسروجردي با اعلام این خبر اظهار کرد: صبح امروز حادثه‌اي در كيلومتر 110 محور دامغان-جندق به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام می‌شود.

این مسئول انتظامی یادآوری کرد: ماموران پليس راه و گشت انتظامي بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند.

سرهنگ خسروجردي گفت: در اين حادثه يك دستگاه كاميون كشنده به علت ناتواني در كنترل وسيله نقليه ناشي از سرعت غيرمجاز با يك دستگاه كاميون كشنده ديگر برخورد کرده و در ادامه خودروي كاميون منحرف شده با يك دستگاه سواري پژو 405 نيز برخورد و این خودرو نیز دچار سانحه می‌شود.

رئيس پليس راه استان سمنان تصريح كرد: در اين حادثه متاسفانه راننده ميانسال و سرنشين 22 ساله كاميونی که بر اثر سرعت غیرمجاز این سانحه را رقم زدند در دم فوت می‌کنند.

سرهنگ خسروجردي با اشاره به آغاز سف هاي نوروزي در چند روز آينده به عموم شهروندان توصيه كرد: رعايت كامل قوانين راهنمايي و رانندگي و پرهيز از رانندگي پرخطر و عجولانه را مدنظر داشته باشند چرا که شرط سلامت و ايمني شما در سفر رانندگي ایمن و پرهيز از رفتارهای پرخطر و عجولانه در حین رانندگی است.


برچسب ها: مرگ ، تصادف ، کامیون ، دامغان ، جندق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار