رئیس مجلس شورای اسلامی در سمنان:
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین راه تکمیل این طرح ها ارائه آنها به بخش خصوصی است چرا که سرمایه مورد نیاز این طرح ها از طرق دولتی دور از انتظار به نظر می رسد.
کد خبر: ۳۹۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱ 08 March 2017

به گزارش تابناک سمنان،علی لاریجانی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اداری سمنان به میزبانی استانداری گفت: اگر بخواهیم تمام طرح های عمرانی را به اتمام برسانیم ۵۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیازمندیم که این رقم قطعا میسر نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامیبا بیان اینکه در چند سال گذشته مجلس دست دولت را برای واگذاری این طرح ها باز گذاشته است، گفت: بهترین راه تکمیل این طرح ها ارائه آنها به بخش خصوصی است چرا که سرمایه مورد نیاز این طرح ها از طرق دولتی دور از انتظار به نظر می رسد.

علی لاریجانی شورای اداری - کراپ‌شده

پرهیز مسئولین از کلنگ زنی های بی بازده

وی افزود: باید خیلی زودتر به فکر برنامه ریزی برای طرح های عمرانی می افتادیم امروز تعداد زیادی پروژهای عمرانی کلنگ زده در کشور وجود دارد که بیش از دهها سال طول می کشد که به بهره برداری برسد که حتی اتمام آنها نیز برای دولت ها مشکل است.

لاریجانی گفت: هنوز شاهد ایجاد و کلنگ زنی طرح هایی هستیم که عمدتا به سرانجام نمی رسند لذا وقت ان رسیده مسئولین از کلنگ زنی های بی بازده و بی هدف بپرهیزند.

جهش خوبی پس از برجام از لحاظ اقتصادی در کشور مشاهده کردیم

لاریجانی با بیان اینکه بعد از برجام بیش از ۹ میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در کشور عملیاتی شده است، گفت: خوشبختانه جهش خوبی پس از برجام از لحاظ اقتصادی در کشور مشاهده کردیم که امیدواریم در سال آتی نیز این روند ادامه یابد که رشد اقتصادی نمونه بارز آن است.

رئیس مجلس قرار است شامگاه چهارشنبه با مردم استان سمنان از طریق سیمای مرکز سمنان سخن بگوید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار