از متن مهدی رحمتی: عامل نابودی تدریجی فوتبال امثال شما هستید که با تصمیمات و اظهارات غلط، جایگاه مدیریت در باشگاه بزرگ استقلال را تا به این حد تنزل داده اید.
کد خبر: ۳۹۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹ 08 March 2017

مهدی رحمتی پس از انتشار گردش حسابش، درباره حرفهای حسن زمانی، عضو هیأت مدیره استقلال، این متن را در اختیار ما قرار داد: عامل تعطیلی تمرینات استقلال من یا خسرو نیستیم. عامل تعطیلی، حاشیه‌سازی و پاشیدن بذر ناامیدی بر پیکره تیم جوان ما، مدیریت پر از غلط و تخلف امثال شماست که بدون تخصص و شایستگی لازم با لابی و دور زدن قوانین رسمی کشور مثل ممنوعیت دو شغله‌ها به صندلی هیئت مدیره باشگاه های پر طرفدار می‌رسید و هر روز صبح قبل از ناشتا با مصاحبه‌های غلط می‌خواهید فقط به تبلیغات و منافع شخصی خودتان بپردازید. عامل نابودی تدریجی فوتبال امثال شما هستید که با تصمیمات و اظهارات غلط، جایگاه مدیریت در باشگاه بزرگ استقلال را تا به این حد تنزل داده اید. 


من طبق سند رسمی حسابداری باشگاه استقلال که مشاهده می‌کنید با احتساب جریمه و پرداخت حق فدراسیون فقط ٤٤ درصد از پول این فصلم را دریافت کردم و طبق قوانین حرفه‌ای، اصول اخلاقی و معرفت و مرام کاری نکردم که امروز می‌خواهید با تاکتیک‌های منسوخ شده عرصه سیاست، من یا خسرو را مقابل سایر بازیکنان قرار بدهید. این رفتار دشمن‌ساز و تفرقه برانگیز شما یک بی‌اخلاقی بزرگ است و امیدوارم آقای دکتر سلطانی‌فر تا دیر نشده، تدبیری بیاندیشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار