همزمان با ورود لاریجانی به سمنان انجام شد:
رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از ورود به سمنان از طریق راه‌آهن سالن جدید مسافربری ایستگاه راه آهن این شهر را افتتاح کرد.
کد خبر: ۳۹۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 08 March 2017

به گزارش تابناک سمنان، برای افتتاح و بهره برداری از این پروژه اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال از سوی راه آهن شمالشرق هزینه شده است.

افتتاح سالن جدید مسافربری ایستگاه راه‌آهن سمنان با اعتباری 30 میلیاردی

علی لاریجانی عصر روز چهارشنبه پس از ورود به شهر سمنان که با قطار انجام شد و به منظور افتتاح سالن جدید ایستگاه این شهر صورت گرفت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توفیقی شد که برای حضور در یادواره شهدا و جلسه شورای اداری و همچنین بررسی مشکلات این استان سفری به سمنان داشته باشیم و پس اقدامات مجلس طی روزهای گذشته درباره تصویب لایحه برنامه ششم و بودجه فرصتی به وجود آمد تا بتوانیم مشکلات سمنان را بررسی کنیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس قانون باید 30 درصد بودجه سالیانه به استان ها تعلق گیرد و تلاش می کنیم که آن را محقق کنیم.
لاریجانی اظهار داشت: استان سمنان ظرفیت بالای معدنی و تولیدی دارد که باید از این ظرفیت ها استفاده کرد.

افتتاح سالن جدید مسافربری ایستگاه راه‌آهن سمنان با اعتباری 30 میلیاردی

رئیس مجلس پس از افتتاح این پروژه برای ادای احترام به شهدای سمنان در گلزار شهدای این شهر در جوار امامزاده یحیی حضور یافت.


علی لاریجانی برای انجام سفر یک روزه و به منظور شرکت در مراسم یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموزی سمنان به این شهر سفر کرده است.


استاندار سمنان، همتی نماینده مردم در مجلس سمنان، ابوالفضل حسن بیگی نماینده دامغان، غلامرضا کاتب نماینده گرمسار و عضو هیات رئیسه مجلس و کاظم جلالی نماینده تهران در مراسم استقبال وی حضور داشتند.

افتتاح سالن جدید مسافربری ایستگاه راه‌آهن سمنان با اعتباری 30 میلیاردی

رئیس مجلس در مراسم یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموزی سمنان سخنرانی داشته و در جلسه شورای اداری استان نیز حضور خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار