معاون رئیس جمهور در سمنان عناون کرد:
به گزارش تابناک سمنان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با بیان اینکه ظرفیت‌های بخش گردشگری استان سمنان می بایست به کشور و همچنین دنیا معرفی شود گفت: سمنان باید تبدیل به مقصد گردشگری کشور شود.
کد خبر: ۳۸۱۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 21 February 2017

به گزارش تابناک سمنان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با بیان اینکه ظرفیت‌های بخش گردشگری استان سمنان می بایست به کشور و همچنین دنیا معرفی شود گفت: سمنان باید تبدیل به مقصد گردشگری کشور شود.

وجود ظرفیت‌های مناسبی در بخش گردشگری

زهرا احمدی‌پور در حاشیه بازدید از اثر ملی گرمابه «موزه پهنه» اظهار داشت: استان سمنان دارای ظرفیت‌های مناسبی در بخش گردشگری است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی به برخی از ویژگی‌های استان سمنان در بخش گردشگری و موقعیت جغرافیایی اشاره کرد و گفت: سمنان استان ازنظر جغرافیایی از موقعیت خوبی برخوردار است و زمینه لازم برای توسعه در بخش گردشگری و صنعت توریسم را دارد.

معرفی ظرفیت‌های بخش گردشگری به کشور و همچنین دنیا

احمدی پور به برخی از اهداف خود در سفر به استان سمنان اشاره کرد و گفت: استان سمنان موقعیت مناسبی برای تبدیل‌شدن به مقصد گردشگری را دارد و آشنایی با بخش‌های مختلف گردشگری یکی از اهداف سفر به استان سمنان بود.

وی با بیان اینکه باید این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها به کشور و همچنین دنیا معرفی شود، افزود: برای اینکه استان سمنان تبدیل به مقصد گردشگری شود نیازمند معرفی هرچه بیشتر این استان هستیم.

تبدیل معبر به مقصد

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های سازمان میراث فرهنگی برای توسعه صنعت توریسم و گردشگری در کشور گفت: یکی از برنامه‌های سازمان این است که استان‌هایی که در موقعیت معبر قرار دارند و زمینه ورود گردشگر در این استان‌ها هست با انجام اقداماتی تبدیل به مقصد گردشگری شوند.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه معبربودن زیبنده استان سمنان نیست تصریح کرد: خوشبختانه با اقداماتی که انجام‌شده و اقامتگاه‌هایی که ایجادشده و همچنین برنامه‌ریزی برای ایجاد هتل در این استان زمینه تبدیل‌شدن استان سمنان به مقصد گردشگری فراهم شده است.

احمدی پور گفت: یکی اهداف سفر به استان سمنان شناسایی ظرفیت‌های استان است و اینکه کمک شود که تورهای گردشگری در ایام نوروز امسال و همچنین در سال استان سمنان را برای مقصد گردشگری گردشگران خود انتخاب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار