به گزارش تابناک سمنان ، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بدو ورود به سمنان و پس از استقبال رسمی از سوی استاندار سمنان با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهر به مقام شامخ ایشان ادای احترام کرد.
کد خبر: ۳۸۱۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 21 February 2017

به گزارش تابناک سمنان ، معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بدو ورود به سمنان و پس از استقبال رسمی از سوی استاندار سمنان با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهر به مقام شامخ ایشان ادای احترام کرد.

عزت ایران مرهون مجاهدت شهیدان

زهرا احمدی پور صبح سه شنبه برای سفر نیم روزه و دیدار با فعالان بخش گردشگری و سمن های این حوزه به سمنان سفر کرده است، در بدو ورود خود به سمنان در گلزار شهدای گمنام این شهرستان حاضر و به مقام شامخ ایشان ادای احترام کرد.

آغاز سفر معاون رئیس جمهور از گلزار شهدای گمنام سمنان

دکتر احمدی پور در سخنانی کوتاه خطاب به مسئولان استانی، شهدا را سمبلی از افتخار دانست و گفت: امروز هرآنچه از عزت، شرف، آبرو، امنیت و آرامش در نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد، مرهون مجاهدت های همین بزرگواران است.

بازدید و برگزاری چهار نشست مهم با سرمایه گذاری در حوزه گردشگری،مقصد بعدی

عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس پس از ادای احترام به شهدای گمنام سمنان، به دیدار از بافت تاریخی، بازارچه و امامزاده یحیی(ع) این شهر می رود.

بازدید از کارگاه سفال و برگزاری چهار نشست مهم با مدیران دستگاه های اجرایی، فعالان سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، سمن های گردشگری و اقتصاد مقاومتی در زمره دیگر برنامه های زهرا احمدی پور در سفر یک‌روزه به سمنان است.

مطابق برنامه ،قرار است معاون رئیس جمهور عصر امروز سفر نیم روزی خود را به اتمام برساند و سمنان را به مقصد تهران ترک کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار