در حاشیه نشست هیات دولت؛
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پرونده پسرم شخصی است، نتیجه دادگاه هرچه که باشد ما تابع قانون هستیم.
کد خبر: ۳۸۱۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴ 21 February 2017
به گزارش تابناك رضوي به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سؤال که نظرتان درباره حکم جلب فرزندتان به دلیل برخی اتهامات وارده چیست، گفت: موضوعی است که فرآیند قضایی خود را طی می‌کند و دادگاه به پرونده دو نفر شخصی رسیدگی می‌کند، اما به دلیل اینکه مادر یکی از این افراد از مسئولان است، این موضوع قاعدتا نباید در رسانه‌ها طرح شود تا فرآیند قضایی را تحت تأثیر قرار دهد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: این پرونده شخصی است و ما هم تابع قانون و نتیجه آن هستیم.

ابتکار ادامه داد: این مسئله به دلیل اینکه یکی از طرفین دعوا نسبتی با مسئولان دارد، می‌خواهند از این پرونده سوء استفاده و بهره‌برداری کنند که نه قانونی و اخلاقی است، اما ما تابع مسئله رسیدگی قانونی هستیم.

وی افزود: فکر می‌کنم برخی از نقطه‌ نظراتی که دراین باره مطرح شده به دلیل عدم آگاهی کافی بوده است. بنده با آقای محسنی‌اژه‌ی در این مورد صحبت کرده‌ام، گزارشی توسط دفتر بازرسی ویژه مقام معظم رهبری پیش بینی شده و یک گزارش هم وزارت اطلاعات تهیه کرده است. امیدوارم همه قانون را رعایت کنند، ما دنبال حاشیه نیستیم چراکه مسئولیتمان خیلی سنگین است.

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست با اشاره به موضوع سلامت آتش نشانان در حین آواربرداری از ساختمان پلاسکو، گفت: به هر حال عزیزانی همچون آتش نشانان که در محیط کار می کنند باید مراقب سلامتی خود باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار