مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر قزوین:
مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان قزوین گفت: رتبه این استان هم اکنون در زمینه تحت پوشش قرار دادن بیمه روستاییان در جایگاه شانزدهم کشور قرار دارد.
کد خبر: ۳۸۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ 19 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سعید رضایی در کارگروه توسعه گردشگری و روستایی که در سالن جلسات استاندار قزوین برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون 24 هزار و 813 خانوار روستایی تحت پوشش بیمه روستایی قرار گرفتند و علاوه بر این خانوار دو هزار و 400 زن سرپرست خانواده که تحت پوشش کمیته امداد بودند، از بیمه روستایی بهره‌مند هستند.

وی عنوان کرد: برای هر بخش از استان قزوین فهرست جداگانه برای تحت پوشش قرار گرفتن بیمه روستائیان ارسال شده اما در برخی از بخش‌ها همانند اسفرورین مشکل وجود داشت که برای رفع این مشکل‌ها جلساتی برگزار شده است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان قزوین مطرح کرد: قبل از شروع به کار دولت یازدهم آمار تعداد بیمه‌شدگان روستایی 10 هزار نفر بود که تاکنون این آمار به 27 هزار نفر رسیده است.

رضایی تصریح کرد: تعداد کل روستائیانی که باید تحت پوشش بیمه قرار گیرند، 100 هزار نفر است و 70 هزار نفر از این آمار باید تحت پوشش بیمه روستایی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر قرار گیرند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: رتبه استان قزوین هم اکنون در زمینه بیمه کردن روستاییان در جایگاه شانزدهم کشور قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار