در این آیین، محمدجواد کبیر اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله استان‌هایی بود که از لحاظ فیزیکی کمترین بهره‌وری را در حوزه سلامت داشته است.
کد خبر: ۳۷۵۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲ 09 February 2017
افتتاح بیمه سلامت با اعتباری به میزان 6 میلیارد ریال در شهرستان گچساران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ظهر امروز ساختمان بیمه سلامت با حضور مدیر عامل بیمه سلامت و مسوولان استانی و شهرستانی در شهرستان گچساران افتتاح شد.

در این آیین، محمدجواد کبیر اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله استان‌هایی بود که از لحاظ فیزیکی کمترین بهره‌وری را در حوزه سلامت داشته است.

وی با اشاره به محیط فیزیکی سلامت این استان گفت: در حال حاضر مساحت فیزیکی حوزه سلامت استان به 3100 مترمربع افزایش یافته است.

مدیرعامل بیمه سلامت کشور با اشاره به مدیرکل سلامت استان کهگیلویه و بویر احمد افزود: با توجه به عملکرد خوب مدیر کل بیمه سلامت استان برای تحویل زمین در شهرستانهای استان اقدام کنند و فضاهای بهداشتی را به سمت استاندارد سوق دهد.

کبیر با اشاره به جمعیت استان کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد: استان دارای 700 هزار نفر جمعیت است.

وی اذعان کرد: از این تعداد جمعیت 480 هزار نفر دارای بیمه سلامت و تعداد 304 هزار نفر بیمه روستایی و عشایری هستند.

مدیرعامل بیمه سلامت با اشاره به بیمه‌شدگان دیگر خاطر نشان کرد: تعداد 48 هزار نفر بیمه همگانی، تعداد 31 هزار نفر سایر اقشار و تعداد 35 هزار نفر بیمه رایگان و همگانی هستند که حق بیمه این اقشار را دولت پرداخت می‌کند.

کبیر ابراز کرد: راه‌اندازی بیمه سلامت در کشور پیشنهاد نماینده گچساران و باشت بود و با تصویب بودجه به این حوزه ما توانستیم گام‌های مهمی در این عرصه برداریم.

مدیرعامل بیمه سلامت کشوربا اشاره به دولت‌ تدبیر و امید گفت: در دولت تدبیر و امید قریب بر 11 میلیون جمعیت ایران که در دولت‌های قبل بیمه نداشتند در این دولت به 9 میلیون و 500 نفر تقلیل پیدا کرد.

کبیر در ادامه ابراز کرد: با راه‌اندازی بیمه سلامت در کشور بسیاری از مراجعان که هزینه درمان را نداشتند، مراجعات آنها به دفاتر امام جمعه شهرستان و فرمانداران کاهش در این دولت کاهش یافته است.

وی ادامه داد: در حوزه بهداشت و سلامت هنوز به دنبال تغییرات در این زمینه هستیم و امروز با افتتاح اداره کل بیمه سلامت در شهر یاسوج گام مهم و موثری در این زمینه برداشته خواهد شد.

این ساختمان با مساحت 500 مترمربع و با زیربنای 329 متر مربع و با اعتباری به میزان 6 میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر افتتاح و به مرحله بهره‌برداری رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار