مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی مطرح کرد
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی استان در حال انجام است.
کد خبر: ۳۷۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶ 06 February 2017

رضا جباران امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بجنورد اظهار کرد: اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی باعث تثبیت مالکیت‌ها و کاهش اختلافات می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح، اساسا گامی در راستای سنددار کردن اراضی کشاورزی استان محسوب می‌شود گفت: بی‌گمان اجرای این طرح تحول عظیمی را ایجاد می‌کند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی بیان داشت: یکی از مشکلات در بخش کشاورزی حدود و مالکیت‌های اراضی بوده که با اجرای طرح کاداستر این مشکلات کاهش و رفع می‌شود.

جباران بر لزوم مشارکت کشاورزان در اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: اساسا برای اجرای این طرح مهم نیاز به همکاری کشاورزان است.

به گفته وی تاکنون طرح کاداستر در چند استان اجرا شده و طرح بسیار خوبی محسوب می‌شود.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی، اجرای طرح کاداستر و سند دار کردن این اراضی را به نفع کشاورزان استان خواند و افزود: تعیین محدوده ملکی برای احراز و تثبیت مالکیت، جمع‌آوری آمار و اطلاعات اراضی کشاورزی و تثبیت مالکیت و تعیین حدود زمین‌های ملی و کشاورزی از اهداف اجرای طرح است.

استان خراسان شمالی بیش از 80 هزار بهره‌بردار بخش کشاورزی دارد همچنین 48 درصد از جمعیت خراسان شمالی در مناطق روستایی استان ساکن هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار