برنامه دوروزه وزیر در استان اعلام شد:
به گزارش تابناک سمنان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از سفر دو روز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به این استان خبر داد و گفت: دکتر واعظی در جریان این سفر به 4 شهرستان استان سفر می‌کند.
کد خبر: ۳۷۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹ 06 February 2017

مسعود میر رضایی از همراهی پنج تن از معاون وزیر در این سفر خبر داد و اظهار کرد: معاونان وزیر نیز به چهار شهرستان دیگر استان در این سفر دو روزه سفر می‌کنند.

گرمسار اولین میزبان

ایشان با بیان اینکه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر امروز 18 بهمن‌ماه وارد استان و در گرمسار مورد استقبال قرار می‌گیرد، تصریح کرد: دکتر واعظی بعد از ادای احترام به شهدای استان در نخستین برنامه خود در ویژه برنامه"جشن انقلاب" در گرمسار حضور یافته و به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

سخنرانی،دیدار با مقامات، کلنگ‌زنی و حضور در مراسم افتتاح

حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی در صداوسیما مرکز

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با بیان اینکه وزیر ارتباطات در ادامه به مرکز استان سفر می‌کند، تصریح کرد: حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی در صداوسیما استان تنها برنامه امشب دکتر واعظی در روز اول سفر خود به استان است.

دیدار وزیر دولت با نماینده ولی فقیه

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از دیدار وزیر با آیت‌الله شاهچراغی به عنوان برنامه بعدی این سفر نام برد و خاطرنشان کرد: این دیدار در مسجد عابدینه و بعد از نماز ظهر و عصر انجام می‌شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های این عضو کابینه در مرکز استان ادامه داد: کلنگ‌زنی مجتمع آی.سی تی، افتتاح مرکز دیتای استان و حضور در شورای اداری استان برنامه پایانی دکتر واعظی در این سفر است.

شاهرود و افتتاح ساختمان پست

میر رضایی از سفر این عضو کابیه به شاهرود در 19 بهمن‌ماه خبر داد و گفت: افتتاح ساختمان پست شهرستان شاهرود و حضور در شورای اداری شهرستان شاهرود برنامه‌های صبح فردای وزیر در شاهرود است.

وی از سفر واعظی به دامغان در ادامه این سفر خبر داد و تصریح کرد: حوالی ساعت 11 فردا پروژه پست 230کیلووات دامغان با حضور وزیر ارتباطات به بهره‌برداری می‌رسد.

شهرستان های جدید میزبان معاونین وزیر

میرزضایی از سفر معاونین وزیر به چهار شهرستان دیگر استان خبر داد و افزود: دکتر مرتضی براری معاونامور دولت و مجلس وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعاتبه شهرستان آرادان، جواد آذری جهرمیمعاون وزیر ارتباطات، رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساختبه سرخه، برات قنبری - معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعاتبه مهدیشهر و دکتر مهری معاون وزیر و مدیرعامل پست ایران به میامی سفر می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار