باحضور استاندار سمنان؛
پروژه گازرسانی به هشت روستای بخش قهاب جنوب دامغان با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر افتتاح شد.
کد خبر: ۳۷۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵ 06 February 2017

محمدرضا خباز صبح دوشنبه و در هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور در منطقه قهاب رستاق جنوب دامغان ضمن افتتاح پروژه گازرسانی به هشت روستای این بخش، با نماینده مردم دامغان در مجلس، فرماندار، امام جمعه و اعضای شورای اداری دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در خلال این برنامه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه این پروژه با اعتبار هشت میلیارد و ۴۱۰میلیون تومان در حالی افتتاح شد که تعداد روستاهای فاقد گاز دامغان از ۲۵ به ۱۷کاهش یافت، افزود:برای گازرسانی به یک هزار و ۸۸۳ خانوار در این روستاها ۱۵۴ کیلومتر شبکه گاز و ۸۰۰ انشعاب گاز در نظر گرفته شده و اجرایی می شود.

روح الله نوریان خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این طرح ها، ضریب پوشش گاز در شهرستان دامغان به ۷۹ درصد رسید.

پیش از این اما محمد رضا خباز استاندار سمنان با حضور در گلزار شهدای امیریه و پنج شهید گمنام این بخش با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرد.

وی در این مراسم گفت: امروز هر آنچه در کشور و استان مان از امنیت، دستاوردهای اقتصادی، پروژه های مختلف، دانش، نیروی جوان مستعد و ... برخورداریم از برکت خون شهدایی است که با رفتنشان از ایران اسلامی دفاع کردند.

خباز بیان داشت: شهدا بر گردن تمام ما حق بزرگی دارند که این حق با تداوم راهشان ادا خواهد شد لذا معتقدیم بزرگترین و بهترین راه گرامیداشت مقام شهدا، تداوم راهشان است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار