استاندار سمنان در زادگاه رئیس‌جمهور:
به گزارش تابناک سمنان، استاندار سمنان در زادگاه رئیس‌جمهور در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان سرخه گفت: دولت روحانی با توسعه کاریکاتوری مخالف است
کد خبر: ۳۷۲۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷ 04 February 2017

به گزارش تابناک سمنان، استاندار سمنان در زادگاه رئیس‌جمهور در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان سرخه گفت: دولت روحانی با توسعه کاریکاتوری مخالف است

توسعه کاریکاتوری سیاست غیر روحانی است

محمدرضا خباز با اذعان به اینکه دولت روحانی با توسعه کاریکاتوری مخالف است ادامه داد: عده‌ای به دنبال این بودند که با حمایت از بخش‌هایی خاص رشدی کاریکاتوری را به کشور تحمیل کنند اما این دولت با تاکید بر رشد و توسعه متوازن کشور با توسعه کاریکاتوری مخالفت کرد.

ایشان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مانع از رشد کاریکاتوری می شود گفت: اقتصاد مقاومتی در راستای جلوگیری از توسعه کاریکاتوری است و می‌تواند اقتصاد کشور را به پیش ببرد.

توسعه کاریکاتوری سیاست غیر روحانی است

مشکلات در طول سال‌های گذشته تلنبار و تحویل این دولت شد

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان با بیان اینکه با وجود همه این تلاش‌ها مشکلات در کشور بسیار است گفت: در گذشته قرار بوده که سالانه 800هزار شغل ایجاد شود اما متاسفانه سالانه حدود 100هزار اشتغال ایجاد شده، قرار بوده اقتصاد ما به رشد اقتصادی 8 درصد برسد اما رشد اقتصادی ما به منفی 6.8درصد رسید، قرار بوده تورم پیوسته کاهش بیابد اما به 44 درصد رسید لذا مشکلات در طول سال‌های گذشته تلنبار و تحویل این دولت شد با این همه دولت همه توان خود را به کار گرفت و با توجه به سیاست‌های عاقلانه خود بسیاری از شرایط کشور را بهبود بخشیده است.

امیدواری به آینده بله،تخریب دولت خیر

محمدرضا خباز افزود: امروز رشد ما از منفی 6.8 به مثبت4.4 افزایش یافته، تورم به زیر 10 درصد رسیده و آهنگ رشد و تولید رو به افزایش است لذا ما به آینده سخت امیدواریم.

وی با انتقاد از تضعیف دولت به شیوه‌های ناجوانمردانه گفت: همه ما وظیفه داریم که اقدامات این دولت را بیان کنیم و از تخریب آن جلوگیری کنیم چرا که تضعیف دولت جمهوری اسلامی حقیقتا حرام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار