به گزارش تابناک سمنان، با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از نخستین خودروی تولید خودروسازی فردا سمنان رونمایی شد.
کد خبر: ۳۷۲۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 04 February 2017

به گزارش تابناک سمنان، با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از نخستین خودروی تولید خودروسازی فردا سمنان رونمایی شد.

سمنان قطب‌ قطعه‌سازی خودرو در کشور

صالحی‌نیا از استان سمنان به عنوان یکی از قطب‌های قطعه‌سازی خودرو نام برد و افزود: استان سمنان در حوزه خودرو سازی نیز می‌تواند فعالیت‌های بیشتری داشته باشد که این مهم با راه‌اندازی خودروسازی فردا تا پیش از پایان سال استارت می‌خورد.

سمنان ،خودروی ملی را روانه بازار کرد / یکی از دستاوردهای برجام اوایل اسفندماه رونمایی می‌شود/ سمنان قطب‌ قطعه‌سازی کشور

یکی از دستاوردهای برجام اوایل اسفندماه رونمایی می‌شود

محسن صالحی‌نیا معاون امور صنایع وزارت صنعت معدن تجارت در حاشیه بازدید از خودروسازی فردا در سمنان از انقاد تولید سه محصول مشترک بین اینخودرو و شرکت پژو خبر داد و اظهار کرد: اولین محصول مشترک این دو شرکت که یکی از دستاوردهای برجام است اوایل اسفندماه رونمایی می‌شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ورود برندهای معتبر خودروسازی به ایران از مزایا و دستاوردهای برجام است گفت: چند برند شناخته شده بعد از برجام کم کم در حال ورود به بازار ایران هستند و قراردادهایی در این زمینه نیز منعقد شده است.

سمنان ،خودروی ملی را روانه بازار کرد / یکی از دستاوردهای برجام اوایل اسفندماه رونمایی می‌شود/ سمنان قطب‌ قطعه‌سازی کشور

ایکاب شرکت دورگه با ماهیت ایرانی- فرانسوی

وی به انعقاد قرارداد بین خودروسازی معروف پژو و ایرانخودرو از تاسیس یک شرکت توسط این دو خودرو ساز خبر داد و خاطرنشان کرد: این دو برای ساخت سه خودروی و برند جدید برنامه‌ریزی کردند که اولین محصول آنها براساس وعده‌ای که داده شده حدودا 15 اسفندماه امسال و قبل از عید نوروز رونمایی و خط تولید آن به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون امور صنایع وزارت صنعت معدن تجارت ادامه داد: براساس توافق انجام شده قرار است دومین محصول این شرکت(ایکاب) تابستان 96 و سومین محصول نیز پاییز 96 به خط تولید برسد.

رسیدن به تولید سه میلیون خودرو، استراتژی صنعت خودروسازی

وی،با بیان اینکه استراتژی ما در صنعت خودروسازی رسیدن به تولید سه میلیون خودرو است افزود: این ظرفیت در حال حاضر یک میلیون و 800هزار خودرو در میان‌مدت است امید است که با راه‌اندازی خودروسازی فردا در سمنان که در گام اول 150 هزار خودرو تولید خواهد کرد، ظرفیت تولید خودرو در کشور به هدفگذاری تعیین شده برسد.

معاون وزیر از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی یک خط مونتاژ در خودروسازی فردا خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های این واحد یک خط تولید دیگر که در حوزه بدنه خودرو و رنگ فعالیت می‌کند نیز پیش‌بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار