تابناک مرکزی: عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به صدور حکم جلب فرزند معصومه ابتکار که مادرش عنوان معاون رئیس‌جمهور را دارد، گفت: هیچ کس در مقابل قانون مصونیت ندارد حتی اگر فرزند معاون رئیس‌جمهور باشد.
کد خبر: ۳۶۷۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵ 25 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایران اسلامی، جبار کوچکی‌نژاد درباره صدور حکم جلب پسر رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به دلیل اتهامات مالی اظهار کرد: اگر هر فردی جرمی را انجام داده باشد مورد تعقیب قضایی قرار می‌گیرد.

وی درباره این پرسش که آیا فرزند معاون رئیس‌جمهور بودن باعث ایجاد مصونیت در مقابل قانون می‌شود، خاطرنشان کرد: هیچ کس در مقابل قانون مصونیت ندارد و فرقی میان نماینده مجلس و غیره ندارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قوه قضائیه به طور کامل تمامی جرم‌ها را پیگیری می‌کند؛ هیچ کس در مقابل قانون مصونیت ندارد و فرزند معصومه ابتکار که مادرش عنوان معاون رئیس‌جمهور را دارد نیز از این قاعده مستثنی نیست.

کوچکی‌نژاد با هشدار نسبت به اینکه اعضای خانواده مسئولان نباید از جایگاه خود سوءاستفاده کنند، متذکر شد: اگر افرادی بخواهند از جایگاههای خود و خانواده‌شان سوءاستفاده کنند، مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه به عنوان دستگاههای نظارتی می‌توانند ورود پیدا کنند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای؛ معاون اول و سخنگوی قوه‌ قضائیه اخیراً در حاشیه نشست تخصصی روسای ادارات مبارزه با مفاسد اقتصادی پلیس آگاهی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه رسانه‌های داخلی و خارجی خبر دادند که فرزند ابتکار چند میلیارد چک بی‌محل کشیده و طبق دستور مقام قضایی حکم جلبش صادر شده اما خانم ابتکار در محل ساختمان محیط زیست او را فراری داده است، گفت: «از اینکه ابتکار او را فراری داده یا نه اطلاعی ندارم و بعید هم می‌دانم این‌طور باشد؛ فرد مورد اشاره یک حکمی درباره چک دارد و چون قطعی شده برای جلب او اقداماتی شده اما از فراری دادنش خبر ندارم

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار