رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:اینستاگرام شب‌نشینی سه فوتبالیست مطرح با قلیان را لو داد و نگاه هاشمی به مصباح یزدی و رکورد جدید دولت از زبان آقای وزیر و شرط و شروط اصلاح‌طلبان برای حمایت از روحانی و .. رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۳۶۷۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳ 25 January 2017

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

پرداخت دیرکرد به بانک‌ها حرام است

آیت‌الله نوری همدانی صبح روز چهارشنبه (6 بهمن) در درس خارج فقه در مسجد اعظم، بر لزوم تکیه بر ظرفیت درونی کشور تاکید کرد و گفت: اگر سرمایه‌های مردم در بانک‌ها صرف صلاح کشور و امور کشاورزی و صنعت شود، پیشرفت خواهیم کرد اما تا رباخواری باشد، مملکت پیشرفت نمی‌کند. وی اظهار کرد: مردم درباره دیرکرد به ما نامه می‌نویسند و ما به هر اندازه می‌گوییم دیرکرد، رباخواری است، بازهم بانک‌ها دریافت می‌کنند؛ البته ما مقاومت می‌کنیم و ثابت‌قدم هستیم و ربا باید برچیده شود. آیت‌الله نوری همدانی در واکنش به تبلیغات بانک‌ها مبنی بر پرداخت دیرکرد در تاریخ مقرر برای بخشودگی آن، گفت: این مال اصلا بخشودگی ندارد، چون مال خود مردم است و دیرکرد حرام است؛ شما می‌خواستید از مردم پول اضافه بگیرید و این بخشودگی نیست. خبرگزاری حوزه این خبر را منتشر کرد.

نعمت‌زاده: تا زنده‌ام وزیر می‌مانم!

‏وزیر صنعت در حاشیه جلسه هیأت دولت در پاسخ به این سوال که برخی وزرا گفته‌اند خسته شده‌اند آیا شما هم خسته‌ شده‌اید؟ اظهار داشت: تا زنده ایم باید کار کنیم. اینکه در دولت بعد باشم به بزرگترها مربوط می‌شود و تا حالا استعفا نداده ام و از اول انقلاب در مسئولیت هایی که داشته ام فقط جا به جا شده‌ام. نود اقتصادی این خبر را منتشر کرد.

واکنش برخی نمایندگان لیست امید به اتهامات «حسین فریدون»

محمود صادقی گفت: بنده معذوریت دارم، خدانگهدار. رسانه ها اصرار دارند درمورد ادعاهایشان درباره برادر رییس جمهور اظهارنظر کنم. باوجودقوه قضائیه مستقل چه نیازی به جوسازی است؟! پروانه سلحشوری: بنده به سبب پیگیری مشکلات بانوان، فرصت نکردم پیرامون این موضوع مطالعات زیادی داشته باشم ولی با توجه به سخنان آقای رئیس جمهور، انتظار می رود ایشان همچون دولت گذشته برای خود خط قرمز قائل نشوند. مهدی شیخ: بنده موضع خاصی ندارم و منتظرم اتهامات بررسی شود. اگر کسی مدرکی دارد باید به قوه قضائیه ارجاع دهد. اینکه هر کسی هر اتهامی بخواهد به شخصی بزند مصداق نشر اکاذیب می باشد و باید برخورد شود. بنابراین ما نباید در خصوص تخلفات سیاسی برخورد کنیم! سهیلا جلودارزاده: بنده موضعی ندارم و معتقدم این یک بازی سیاسی است. چرا در این مدت اینقدر بر روی آقای حسین فریدن و مهدی هاشمی زوم کرده اند؟! به جای اینکه به با یکدیگر بجنگیم به فکر اصلاح کردن خود باشیم! علی نوبخت حقیقی: من وارد مسئله فریدون نمی شوم و بیش از این وقت من را نگیرید. حمدرضا عارف ظهار داشت: فریـدون و یا هرکس که تخـلف کرده باید با وی برخورد شود،اگر تخلفی در جـریان اصلاح طلب صورت گرفته باید برخورد شود. فتن این خبر را منتشر کرد.

اینستاگرام شب‌نشینی سه فوتبالیست مطرح با قلیان را لو داد

بامداد چهارشنبه با ایجاد قابلیت جدید شبکه اجتماعی اینستاگرام شاهد اتفاق عجیبی در این شبکه مجازی توسط سه تن از فوتبالیست‌های مطرح لیگ برتری بودیم. شبکه اجتماعی اینستاگرام که قابلیت Live story را شب گذشته به ویژگی‌های نرم افزاری خود ‌اضافه کرده است برای سه تن از بازیکنان یکی از مطرح‌ترین تیم‌های پایتخت دردسرساز شد. یکی از این بازیکنان که ویدیوی مربوطه توسط او در اینستاگرام قرار گرفت، با ضبط تصاویری از بخش‌های مختلف منزلش مخاطبان را با اتفاقی عجیب مواجه کرد؛ جایی که علاوه بر ضبط تصویر از چهره خودشان تصویر یک قلیان هم که روبروی آنها قرار داشت به نمایش در آمد و پس از آن بلافاصله با کامنت‌های مختلف افرادی که ویدیو مربوطه را ملاحظه کردند همراه شد. پیام‌هایی مبنی بر این که "قلیان نکشید!". در تصاویر پخش شده این سه بازیکن مطرح و سرشناس از این قابلیت جدید اینستاگرام شگفت زده شده بودند. این‌ در حالی است که طی روزهای گذشته سرمربیانی همچون برانکو ایوانکوویچ و علیرضا منصوریان بر پرهیز بازیکنان شان از حضور در شبکه های اجتماعی تاکید کرده بودند. خبر آنلاین این خبر را منتشر کرد.

اولتیماتوم داروسازان به بیمه‌ها؛ پول ندهید از دارو خبری نیست

سجادی در نشست خبری انجمن داروسازان ایران با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور، گفت: معتقدم طرح تحول نظام سلامت در جهت رفاه و بهبود وضعیت بیماران اجرا شد و دیدگاه بسیار خوبی جهت کاهش پرداختی مردم و کاهش هزینه‌های بستری از 30 درصد به 10 درصد بود، اما سوال مشخص ما این است که چرا نباید در آن مقطع پیش بینی تامین منابع پایدار صورت می‌گرفت و چرا وزارت بهداشت و وزارت رفاه اقدامی در این جهت انجام ندادند. دبیر انجمن داروسازان ایران در بخش دیگر گفت های خود با اشاره به تاخیر در پرداخت مطالبات داروخانه‌ها از سوی بیمه‌ها هشدار داد که در صورت عدم تسویه مطالبات تا پایان بهمن، از اسفندماه نسخ بدون احتساب بیمه پیچیده می‌شود. ایسنا این خبر را منتشر کرد.

 پلاسکوی نظام را مراقب باشیم که فرو نریزد

حجت الاسلام نقویان گفت: حال که با رحلت آیت‌الله هاشمی، ستونی از ستون‌های مهم انقلاب فرو افتاد باید بتوانیم درس بگیریم.حجت الاسلام نقویان، در مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که به میزبانی حزب اعتدال و توسعه خراسان رضوی در مسجد قبا برگزار شد، اظهار کرد : مردم ما توقعشان از حاکمان و سیاستمداران، آن توقعی است که در آیات و روایات برشمرده شده است.وی ادامه داد: امیرالمومنین علی (ع) صریحا فرمودند« الناس بأمرائهم اشبه منهم بآبائهم »، یعنی «مردم به حاکمانشان بیش‌تر شبیه هستند تا به پدرانشان »، اگر در جامعه‌ای دروغ رواج پیدا می‌کند.این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: حال که در این سوگ بزرگ و با رحلت آقای هاشمی، ستونی از ستون‌های مهم انقلاب فرو افتاد باید بتوانیم درس بگیریم. همچنان که از فروریختن پلاسکو می‌شود درس‌ها گرفت، پلاسکوی نظام را مراقب باشیم که فرو نریزد، ساختمان ۵۰ ساله در دو ساعت فروریخت.نقویان ضمن تشکر از برگزار کنندگان مراسم یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت : مهم نیست میزبان این مجلس به کدام جناح و حزب و دسته‌ای وابسته است. آن‌چه این انقلاب را همچنان نگه‌ می‌دارد، اتحاد و همدلی است.این مطلب در انتخاب منتشر شده است.

 نگاه هاشمی به مصباح یزدی

 مشاور آیت‌الله هاشمی گفت: واقعیت این است که من آقای هاشمی را همان هاشمی اول انقلاب، سالهای میانی انقلاب و سال‌های آخر می‌دانم.حجت‌الاسلام تیمور علی‌عسگری در گفتگو با خبرآنلاین  به مباحثی پیرامون نگاه آیت‌الله هاشمی به مصباح یزدی پرداخته است.

آقای حائری شیرازی در جایی گفت که به آقای مصباح گفته بودیم که با آقای هاشمی رودررو صحبت و مسائل را حل کند. آقای مصباح هم اخیرا از آقای هاشمی خیلی انتقاد می کرد و یک جور مجادله دوطرفه شده بود. آقای هاشمی چه نگاهی به آقای مصباح داشت؟

اصلش را بخواهید نه چیزی شنیده ام و نه واقعا کدی در ذهن دارم که شرایط طور دیگری شده باشد. یعنی همانی بود که بود.

مطرح کنندگان ریاست احمدی‌نژاد در مجمع مزاح می کنند

دبیر کل حزب ایران زمین گفت: کسانی که از ریاست احمدی نژاد در مجمع سخن می گویند مزاح می کنند و نمی دانند شرایط احزار یک فرد برای رئیس مجمع چیست؟ابولقاسم رئوفیان درباره جانشینی آیت‌الله هاشمی و گزینه‌هایی که مطرح است گفت: انتخاب رئیس مجمع برعهده مقام معظم رهبری است و ایشان تشخیص می دهند که چه کسی می تواند ریاست را برعهده بگیرد و جانشین آیت‌الله هاشمی شود.او ادامه داد: فردی که به عنوان رئیس مجمع انتخاب می‌شود باید بتواند آن را به درستی اداره کند.این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه روسای قوا هم در مجمع حضور دارند و قاعدتا می‌توانند جایگزین آیت‌الله هاشمی باشد گفت: این گمانه زنی وجود دارد که این رؤسا به عنوان رئیس مجمع انتخاب شوند اما به نظر می رسد چنین امری اتفاق نیفتد و فرد مذکور خارج از این افراد باشد.این مطلب در ایلنا منتشر شده است.

 شرط و شروط اصلاح‌طلبان برای حمایت از روحانی

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: ما به روحانی چک سفید امضا نداده‌ایم و به احتمال زیاد در کنار وی، کاندیدای دیگری نیز خواهیم داشت.حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی پیرامون فعالیت‌های انتخاباتی حزب متبوعش اظهار داشت: در جلسه فوق‌العاده حزب مردمی اصلاحات که در مورخ اول بهمن ماه برگزار شد، "طه عبدخدایی" قائم مقام بنده به عنوان رئیس کمیته انتخابات حزب مردمی اصلاحات و "سالومه زریه" معاون اجرایی حزب به عنوان رئیس ستاد انتخابات ما منصوب شدند.دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در رابطه با برنامه‌های حزب متبوعش برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده تصریح کرد: برنامه ما این است که در انتخابات 96 حضور پرقدرتی داشته باشیم و به احتمال زیاد در کنار روحانی، کاندیدای دیگری نیز خواهیم داشت.فومنی با تأکید بر اینکه ما برای حمایت از روحانی شرط و شروطی داریم، گفت: اگر روحانی شروط ما را بپذیرد، از وی حمایت خواهیم کرد اما اگر وی شرط‌های ما را نپذیرد، با یک کاندیدای دیگر وارد انتخابات 96 می‌شویم.این مطلب در باشگاه خبرنگاران منتشر شده است.

بسیج برای کمک به دولت داوطلب شد

سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه جشنواره بسیج رسانه ابوذر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برای حل مشکلات اقتصادی باید حرکت بسیجی و جهادی و واقعاً دلسوزانه صورت گیرد.وی افزود: اگر مشکل اقتصاد را حل نکنیم، ضرر و زیان بزرگی خواهیم داشت و راه‌حل اقتصاد کشور چیزی نیست مگر حرکت بسیجی.غیب‌پرور تأکید کرد:‌ ما داوطلب کمک به دولت در حوزه اقتصاد هستیم و پیشنهادات خودمان را هم داده‌ایم و اگر اراده استفاده از ظرفیت بسیج در دولت باشد، یک لحظه هم درنگ نمی‌کنیم.

ابراهیم یزدی از بیمارستان مرخص شد

ابراهیم یزدی که در پی مخالفت آمریکا با صدور ویزای درمان، روز دوشنبه هفته قبل در شهر ازمیر ترکیه تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شد.بنا به اطلاعات درج شده در برخی رسانه ها و به خصوص صفحه نزدیکان ابراهیم یزدی در اینستاگرام و توئیتر، وی تحت عمل جراحی قرار گرفته و طبق اعلام خانواده اش و بنا بر اظهار نظر پزشک جراح، عمل موفقیت آمیز بوده است.طبق اعلام بستگان یزدی در شبکه توئیتر، وی اکنون از بیمارستان مرخص شده ولی برای ادامه درمان باید مدتی زیر نظر تیم پزشکی و تحت مراقبت باشد.ابراهیم یزدی که دو هفته قبل قصد داشت برای انجام عمل جراحی به آمریکا برود، با مخالفت سفارت این کشور برای صدور ویزا روبه رو شد و روز دوشنبه هفته پیش در ترکیه تحت عمل جراحی قرار گرفت.
 
رشد واقعی اقتصاد کشور چند است؟

در حالی که مرکز آمار ایران رشد اقتصادی بدون نفت کشور در نیمه نخست سال را 4.5 درصد اعلام می کند محاسبات بانک مرکزی می‌گوید در شش ماهه اول امسال رشد بخش اقتصادی کشور بدون احتساب نفت تنها 0.9 درصد بوده است. به گزارش فارس، با وجود مخفی‌کاری‌های دولت، جزئیات رشد اقتصادی 6 ماهه اول سال 95 براساس محاسبه بانک مرکزی، به دست خبرنگار ما رسید که جزئیات آن از این قرار است: رشد اقتصادی کشور در شش ماهه اول امسال با احتساب نفت 7.4 درصد و بدون  احتساب نفت 0.9 درصد است. از زمان اعلام نرخ رشد اقتصادی 7.4 درصد تاکنون رقم محاسبه شده بانک مرکزی از رشد اقتصادی بدون نفت منتشر نشده است که با توجه نرخ به دست آمده، پاسخ به سوالات و ابهامات ماه‌های اخیر کاملا روشن می‌شود.

آمار عجیب از تعداد پزشکان بی کار!

رئیس انجمن پزشکان عمومی ایران با اشاره به اینکه اگر طرح تحول نظام سلامت اگر با پزشک خانواده گره نخورد شکست خواهد خورد، گفت: ۵۰ درصد پزشکان عمومی یا بیکار بوده و یا در حوزه کاری خود مشغول فعالیت نیستند. عباس کامیابی در نشست خبری هشتمین گردهمایی علمی و فصلی انجمن پزشکان عمومی ایران، اظهار داشت: نظام ارجاع یکی از مؤلفه‌های تقسیم‌بندی نظام سلامت است و در این زمینه از کشورهای توسعه‌یافته و در حال توسعه تا حدودی عقب هستیم و این در حالی بوده که از لحاظ قانونی مشکلی در پزشک خانواده و نظام ارجاع نداریم.

رکورد جدید دولت از زبان آقای وزیر

علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی ظهر امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول سه سال و نیم گذشته با تلاش‌ها و همدلی مردم و سیاست ها و برنامه‌ریزی های دولت توانستیم شرایط اقتصادی کشور را سامان دهیم و رشد اقتصادی منفی 6.8 درصدی را در سال 91 به رشد اقتصادی 7.4 درصد مثبت برسانیم. وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در بهار امسال 745 هزار شغل به میزان اشتغال افزوده شد که در 6 ماهه امسال از این میزان 655 هزار شغل بطور خالص به اشتغال کشور افزود که در این شرایط رکورد است.مهر این اظهارات را فراموش کردند.

اعلام آمادگی دولت برای همکاری با قوه قضائیه در پرونده برادر رئیس جمهور

حجت‌الاسلام پورمحمدی وزیر دادگستری ظهر امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران پیرامون اتهامات «حسین فریدون» برادر رئیس جمهور اظهار داشت: مراجع دادرسی باید به این موضوع رسیدگی کنند و شعب دادگاه یا دادسرا باید به این موضوع برسند و اعلام کنند. تا جایی که من اطلاع دادم چیزی در این باره گفته نشده است.وی در پاسخ به این سوال که آیا شما حاضر به همکاری با قوه قضاییه درباره پرونده فریدون هستید؟ گفت: بله چطور همکاری نکنیم؛ ما عضو قوه قضاییه هستیم. اما این فعالیت و اقدام و اعلام خبر برای شعبه است. روال این است که پرونده ای در شعبه باشد کسی متهم شود احضار شود و برود دفاع کند و اگر محکوم شد قابل انتشار باشد.پورمحمدی در پاسخ به این سوال که چرا اسم فریدون کامل اعلام می‌شود اما در پرونده های دیگر سابقا اسم بابک زنجانی ب-ز می‌گفتند؟ این روند درست است که قبل از اثبات نام فرد برده می‌شود؟ گفت:  خود قوه هم روند موجود و فضاسازی ها را نمی‌پسندد. چون الان مشکل قانون در اعلام اخبار است و خود قوه هم قبول دارد که به هر حال از جهت قانونی ابهام دارد و باید حل کرد . یا خود دولت باید لایحه در این زمینه بدهد یا قوه قضاییه پیشنهاد بدهد و مجلس تصویب کند تا از این دو دلی و سردرگمی و اشکالات وارده نجات پیدا کنیم. این روند باید یکپارچه شود.

چقدر حقوق بگیرید مالیات نمی دهید!

یک عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۶ از مصوبه امروز (چهارشنبه) این کمیسیون خبر داد که بر اساس آن حقوق ماهانه تا دو میلیون تومان از مالیات معاف شد.علی کاظمی اظهار کرد: پیش از این دولت پیشنهاد کرده بود که سقف معافیت مالیاتی برای کارکنان دولت ماهانه ۱.۵ میلیون تومان تعیین شود که با مصوبه امروز کمیسیون تلفیق سقف معافیت مالیاتی کارکنان دولت تا دو میلیون تومان در ماه افزایش یافت.به گفته وی، به موجب مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه ۹۶، سقف معافیت مالیاتی موضوع ماده ۸۴ قانون مالیات‌های مستقیم در سال ۹۶ مبلغ ۲۴۰ میلیون ریال در سال تعیین می‌شود. ایسنا این خبر را منتشر کرده است.

نصب تندیس قهرمانان پلاسکو

رییس ستاد تشییع پیکر آتش‌نشانان قهرمان از نصب المان قهرمانان پلاسکو خبر داد.مجتبی عبداللهی در حاشیه آواربرداری از ساختمان پلاسکو و کشف تعدادی از پیکرهای مطهر آتش‌نشانان پلاسکو گفت: به واسطه قدردانی از آتش‌نشانان به خصوص آتش‌نشانانی که در حادثه آوار پلاسکو به درجه رفیع شهادت نایل آمدند، شهردار تهران دستور داد که المانی در محل و فضای پلاسکو نصب شود.رییس ستاد تشییع پیکر آتش‌نشانان قهرمان با بیان اینکه به زودی طی فراخوانی از طراحان برجسته کشور خواهیم خواست که طرح‌های خود را برای این المان به شهرداری ارسال کنند، گفت: امیدواریم در کوتاهترین زمان ممکن بتوانیم تندیسی درخور این آتش‌نشانان فداکار نصب کنیم.

چرا وزیر خارجه کویت به ایران آمده است؟

یک مقام وزارت خارجه کویت که مایل به افشای هویت خود نیست، می‌گوید: «قرار شد دولت کویت پس از نشست رهبران شورای همکاری در منامه نامه‌ای به مقامات ایرانی مبنی بر ضرورت حسن همجواری، همکاری و رفع تدریجی سوءتفاهم‌ها تسلیم کند. متین مسلم - تحلیلگر روابط بین‌الملل - در روزنامه «اعتماد» نوشته است: احتمالاً قدری خوشبینانه به نظر برسد، اما مواضع چند روز اخیر مقامات ایرانی و عربستانی، حتی اگر ٢ درجه حرارت سوزنده کوره آتشین روابط میان دو کشور را کم کند بازهم می‌توان امیدوار بود. مقامات ارشد امنیتی و دیپلماتیکی ایران از کاهش تنش‌ها و روابط خوب با عربستان به صراحت استقبال کردند.»

آمار تأمل‌برانگیز از رفت‌وآمدهای اقتصادی پسابرجام

غلامحسین شافعی - رئیس اتاق بازرگانی ایران - در روزنامه «ایران» می‌نویسد: بخش خصوصی ایران که در دوران طولانی مدت اعمال تحریم‌های بین‌المللی، دشواری‌های فراوانی را از سر گذرانده است، طی یک سال گذشته از اجرای برجام به دنبال احیای مسیر تجارت و کسب‌ و کار است. دوری یک دهه‌ای از روند معمول اقتصاد جهانی و خارج شدن از چرخه مناسبات اقتصادی بین‌المللی، به سادگی و به‌سرعت قابل جبران نیست. در ۹ ماه نخست سال ۱۳۹۵ تعداد ۹۷ هیأت تجاری از کشورهای اروپایی، آسیایی، آفریقایی و عربی پذیرش شده‌اند که در مجموع تعداد ۲۱۰۰ فعال اقتصادی را به پای میز مذاکرات تجاری با فعالان اقتصادی ایرانی کشانده است. این تعداد تنها از طریق اتاق ایران پذیرش شده‌اند در حالی که اتاق‌های شهرستان‌ها از جمله اتاق تهران نیز پذیرای هیأت‌های متعدد استانی و ایالتی سایر کشورها بوده‌اند.

انتقاد شدید معاون رئیس جمهور از برخی رسانه ها

معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ظهر امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که نظرتان درباره حکم جلب فرزندتان به دلیل برخی اتهامات وارده چیست؟ گفت: موضوعی است که فرآیند قضایی خود را طی می‌کند و دادگاه به پرونده 2 نفر شخصی رسیدگی می‌کند، اما به دلیل اینکه مادر این افراد از مسئولان است، موضوعی است که قاعدتا نباید در رسانه‌ها طرح شود تا فرآیند قضایی را تحت تأثیر قرار ندهد. رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره حکم جلب فرزندش گفت: این موضوعی است که قاعدتا نباید در رسانه‌ها طرح شود تا فرآیند قضایی را تحت تأثیر قرار ندهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :