تا پایان سال جاری
استاندار قزوین با بیان اینکه در سال گذشته۶ تا هفت هزار نفر تحت پوشش بیمه روستایی قرار گرفته‌اند گفت:امیدواریم این آمار تا پایان سال جاری به ۴۰ هزار نفر افزایش یابد.
کد خبر: ۳۶۶۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹ 25 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فریدون همتی در مراسم تقدیر از عوامل اجرایی دومین نمایشگاه توانمندی‌های روستایی و عشایری که امشب در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: این نمایشگاه که طی مرداد ماه جاری در شهر تهران دایر شده بود جزو نمایشگاه‌های بی‌نظیر در سطح خود محسوب می‌شد.

وی افزود:در دومین نمایشگاه توانمندسازی روستائیان و عشایر شهر تهران هنرمندان قزوینی هم حضور داشتند و این نمایشگاه با استقبال گسترده‌ای همراه بود که این امر فرصتی است تا توانمندی‌های خود را به عرصه نمایش بگذاریم.

استاندار قزوین ادامه داد:برگزاری نمایشگاه توانمندی‌‌های روستائیان و عشایر برای سال آینده باید با برنامه‌ریزی مناسب‌تری دایر شود.

وی یادآور شد:با وجود مشکلات موجود اقتصادی اقدامات مناسبی در حوزه‌های مختلف انجام شده است که از موارد آن می‌توان به اختصاص اینترنت پرسرعت به روستاهای استان قزوین اشاره کرد.

همتی خاطرنشان کرد:تعداد 100 روستای استان قزوین اینترنت پرسرعت را شامل می‌شود و بقیه روستاها هم در دست اجرا است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری آمار آن به ۵۰۰ روستا برسد.

استاندار قزوین مطرح کرد:در سفر دولت یازدهم به استان قزوین پروژه‌های متعددی برای این استان از جمله اختصاص ۵۰ میلیارد تومان برای رسیدگی به جاده‌های روستایی برنامه‌ریزی شد که طی سال جاری بخشی از اجرای آن درنظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد:صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری یکی از بیمه‌های مهم و کارساز است که در سال گذشته بین ۶تا هفت هزار نفر و در سال جاری به ۲۷ هزار نفر رسیده است.

همتی تشریح کرد:امیدواریم تا پایان سال جاری ۴۰ هزار نفر را تحت پوشش بیمه روستایی قرار دهیم.

استاندار قزوین اضافه کرد:بخش قابل توجهی از آب شرب روستائیان تأمین شده و از مصوبات دولت یازدهم به استان قزوین انتقال آب از سد طالقان به این استان برای تأمین آب است.

وی افزود:همچنین تأمین یک هزار و ۳۰۰ واحد برای محرومان با همکاری اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی را در نظر داریم تا حمایتی از محرومان صورت بگیرد و بودجه‌هایی را هم برای محرومان در نظر گرفته‌ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار