مهدی هاشمی به زندان باز می‌گردد
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به یک پرونده قضایی گفت که برای جلب فرزند معصومه ابتکار اقداماتی شده است.
کد خبر: ۳۶۵۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۶ 24 January 2017
به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای در حاشیه همایش روسای ادارات مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا اظهارات وزیر اقتصاد که گفته مه آفرید امیرخسروی و رستمی صفایی در فهرست بدهکاران بزرگ بانکی در رتبه‌های اول و دوم قرار دارند درست است؟ گفت: مه آفرید زمانی که دستگیر شد قطعاً بزرگترین بدهکار بانکی نبود و درباره فردی هم که نام بردید باید بگویم او یکی از بدهکاران بانکی است، البته اصل مبلغش آن مبلغی که الان گفته شده نیست و مبلغ وی با تاخیر و جریمه، سنگین است.
 
وی افزود: ما معتقد بوده و هستیم که چرا سیستم بانکی ما باید طوری عمل کند که اولاً این تعداد بدهکار بزرگ بانکی داشته باشیم و بعد هم تضمینی برای وصول مطالبات وجود نداشته باشد. دستگاه قضایی همکاری لازم را داشته و دارد اما لازمه آن این است که وزیر اقتصاد، بانک مرکزی و بانک ها این مقدار تاخیر در معوقات نداشته باشند و روشی را در پیش بگیرند که این مسائل تکرار نشود.
 
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه وکیل مهدی هاشمی گفته اتمام مرخصی به مهدی ابلاغ نشده گفت: او به زندان باز می‌گردد.
 
محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه برخی از رسانه‌ها مدعی شدند فرزند ابتکار مبالغ بالایی چک بی محل ارائه کرده و حکم جلبش از سوی مقام قضایی صادر شده و مدعی شده‌اند خانم ابتکار وی را از ساختمان محیط زیست فراری داده، گفت: از اینکه ابتکار او را فراری داده یا نه اطلاعی ندارم و بعید هم می‌دانم اینطور باشد.
 
وی با اشاره به قطعی شدن حکم این فرد گفت: فرد مورد اشاره یک حکمی درباره چک دارد و چون قطعی شده برای جلب او اقداماتی شده،
اما از فراری دادنش خبر ندارم.
 
ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار