در 3 سال متوالی
رئیس هیأت تیراندازی استان قزوین با بیان اینکه استان قزوین دارای قوی‌ترین هیأت تیراندازی در رده سنی نوجوانان و جوانان کشور است، گفت: این هیأت سه سال متوالی توانسته به عنوان هیأت برتر در کشور انتخاب شود.
کد خبر: ۳۶۴۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 21 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، حسین زکی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اهداف هیأت تیراندازی استان قزوین اظهار داشت: برای سومین سال متوالی است که این استان توانسته بهترین عملکرد را در رشته تیراندازی بین استان‌های کشور داشته باشد.

وی افزود: جشنواره استعدادیابی از سوی کارشناسان مجرب رشته‌های ورزشی در استان قزوین از تاریخ 29 دی ماه سال جاری آغاز شد و برای برگزاری این جشنواره هفت جلسه با حضور کارشناسان تخصصی هیأت تیراندازی استان قزوین صورت گرفت.

رئیس هیأت تیراندازی استان قزوین اضافه کرد: علاوه بر جلسات تخصصی این هیأت، در چهار جلسه مشترک که با اداره‌کل ورزش و جوانان این استان در خصوص جشنواره استعدادیابی تشکیل شد، حضور داشتیم.

زکی‌زاده تصریح کرد: جلسه‌ای در خصوص نحوه برگزاری آزمون‌های استعداد‌یابی برگزار شد که در این جلسه به اهمیت آیتم تست بینایی‌سنجی هم اشاره شد.

این مسؤول ورزشی گفت: هیأت تیراندازی استان قزوین 18 مربی خانم و آقا برای انجام فرآیند استعداد‌یابی در نظر گرفته و امیدوار است که این استعدادیابی به بهترین شکل برگزار شود.

رئیس هیأت تیراندازی استان قزوین مطرح کرد: آزمون استعدادیابی علاوه بر شهر قزوین در آبیک هم برگزار می‌شود تا دانش‌آموزان آبیکی که قصد شرکت در آزمون را دارند، با مشکل مواجه نشوند.

زکی‌زاده با بیان اینکه استان قزوین دارای قوی‌ترین هیأت تیراندازی در رده سنی نوجوانان و جوانان کشور است، عنوان کرد: این هیأت سه سال متوالی توانسته به عنوان هیأت برتر در کشور انتخاب شود.

وی با بیان اینکه امیرمحمد مقدم از ورزشکاران موفق قزوینی است به عنوان کم‌ سن‌ترین تیرانداز کشور در رشته تپانچه بادی در نهمین دوره مسابقات تیراندازی آسیایی شرکت کرد، افزود: حنانه گلدوزها و حنانه کانطوری هم به دلیل درخشش در مسابقات کشوری به اردوی تیم ملی تیراندازی دعوت شدند.

رئیس هیأت تیراندازی استان قزوین با اشاره به اینکه علاوه بر جشنواره استعدادیابی، هیأت تیراندازی از بین کودکان استعدادیابی به عمل آورده است، گفت: در آزمون‌هایی که تاکنون از 500 دانش‌آموز به عمل آمد، 60 نفر از آن‌ها شرایط لازم آزمون‌ها را داشتند و 30 دانش‌آموز هم در آیتم‌های نهایی برای شرکت در تمرینات استانی انتخاب شدند.

زکی‌زاده ادامه داد: در نظرسنجی که از رسانه ملی صورت گرفت، 93 درصد از مردم استان قزوین رضایت خود را از عملکرد هیأت تیراندازی نشان دادند و این هیأت درصدد است تا بتواند با ارائه نظرسنجی افراد ناراضی، کاستی‌ها را پوشش داده و رضایت این افراد را جلب کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار