به گزارش تابناک سمنان،فرماندار شهرستان مهدی‌شهر از برگزاری آیین بزرگداشت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در یک‌شنبه 26 دی‌ماه خبر داد.
کد خبر: ۳۶۰۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵ 15 January 2017
به گزارش تابناک سمنان،فرماندار شهرستان مهدی‌شهر از برگزاری آیین بزرگداشت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در یک‌شنبه 26 دی‌ماه خبر داد.
حسن ارگی با اشاره به سیره سیاسی و انقلابی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بهترین و وفادارترین یار و یاور امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود.
بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مهدی‌شهر برگزار می‌شود
فرماندار شهرستان مهدی‌شهر با اظهار تاسف از رحلت آیت‌الله هاشمی از وی به عنوان یک روحانی پرتلاش، پُرتوان و پُرکار و خدوم نام برد و تصریح کرد: حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یک روحانی با اخلاص و عالمی مجاهد و مبارزی انقلابی بود.
وی با اشاره به ویژگی‌های ممتاز آیت‌الله هاشمی افزود: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی این یار دیرین انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری از پیشگامان انقلاب اسلامی محسوب می‌شد و همواره در صف اول یاری‌رسانی به انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داشت.
ارگی خاطرنشان کرد: سوابق درخشان و انقلابی این عالم مجاهد در طول تاریخ انقلاب اسلامی نشان از جایگاه ارزشمند وی در همراهی با انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
وی گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در راستای تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همگام و همراه با امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرد و همواره به دنبال تحقق اهداف آرمانی نظام بود.
فرماندار شهرستان مهدی‌شهر بیان کرد: کمتر کسی در جامعه ما وجود دارد که نسبت به شخصیت انقلابی و جایگاه بی‌بدیل آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انقلاب اسلامی واقف نباشند.
وی با اذعان به اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یکی از مدیران توانمند و یک شخصیت برجسته سیاسی بی‌بدیل بود افزود: تقوا، صبر و استقامت در برابر سختی‌ها، شخصیت برجسته انقلابی از اوصاف بارز مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بود و تحمل بر مصائب و سختی‌ها و دشواری‌های راه انقلاب اسلامی از ویژگی‌های ممتاز این مبارز کهنسال بود.
ارگی بااشاره به خدمات رئیس فقید مجمع تشخیص ملحت نظام در بیش از چهار دهه اخیر خاطرنشان کرد: در طول دوران نهضت اسلامی تا پیروزی انقلاب اسلامی خدمات ارزشمند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در صفحه تاریخ ماندگار خواهد شد.
وی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یک شخصیت سیاسی بین‌المللی بود گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یکی از ارکان رکین انقلاب اسلامی محسوب می‌شد که متاسفانه امروز از برکت حضور وی در اجتماع محروم شدیم.
فرماندار شهرستان مهدی‌شهر با اشاره به بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در شهرستان مهدی‌شهر افزود: با توجه به عملکرد و سوابق انقلابی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مهدی‌شهر برگزار می‌شود.
وی افزود: آیین بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در شهرستان مهدی‌شهر یکشنبه 26 دی‌ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد امام علی (ع) شهرک انقلاب مهدی‌شهر برگزار خواهد شد.
ارگی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد بارانی امام جمعه مهدی‌شهر سخنران آیین بزرگداشت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در مهدی‌شهر است خاطرنشان کرد: آیین بزرگداشت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در مهدی‌شهر با همت ستاد گرامیداشت ارتحال شهرستان مهدی‌شهر، ائمه جمعه و جماعات مهدی‌شهر، شهمیرزاد و درجزین، فرمانداری شهرستان مهدی‌شهر، نماینده مردم شریف شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.
بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مهدی‌شهر برگزار می‌شود
فرماندار شهرستان مهدی‌شهر ضمن دعوت از عموم مردم مهدی‌شهر برای حضور در آیین بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در شهرستان مهدی‌شهر گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در قبل و بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کنار امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بودند و تا آخرین روزهای حیات پربرکت‌شان نیز در این راه ایستادند و این نشانه ولایت‌پذیری والای ایشان بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار