زرآبادی به مخالفان دستگیری صادقی پیوست
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در گفت‌وگو با یک پایگاه خبری غیربومی بدون اشاره به علت دستگیری صادقی تأکید کرده است: احضار و اقدام شبانه برای دستگیری صادقی خلاف قانون اساسی و توهین به ملت است.
کد خبر: ۳۳۷۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 03 December 2016
به گزارش  تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین حمیده زرآبادی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در گفت‌وگو با یک پایگاه خبری غیربومی بدون اشاره به علت دستگیری صادقی تأکید کرده است: احضار و اقدام شبانه برای دستگیری صادقی خلاف قانون اساسی و توهین به ملت است.
وی از رؤسای سه قوه درخواست کرده که برای حفاظت از شأن و جایگاه نمایندگان مجلس اقدام نمایند.

اما خبرنگار فارس در گفت‌و‌گویی با زرآبادی موضع وی را مجددا جویا شد که زرآبادی با اشاره به گفت‌و‌گوی اخیر خود به بیان این مطلب که مواضع خود را در بیانیه‌ای اعلام کرده است، اکتفا کرد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با رسانه‌های استان ارتباط خوبی دارم اضافه کرد: با رسانه‌های استان تعاملات خوبی دارم و خیلی از نظراتم را نیز به همین رسانه‌ها اعلام می‌کنم.
چندی پیش یک منبع مطلع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس علت صدور حکم بازداشت محمود صادقی را به دلیل شکایت های خصوصی و نشر اکاذیب اعلام کرده بود.
این مقام مطلع با اشاره به اینکه صادقی به احضاریه های متعدد دادستان بی توجهی کرده بود گفته است: به دلیل عدم تبعیت این نماینده مجلس از رویه‌های جاری و متعارف، پس از چند ماه حکم جلب وی صادر شده است.

لازم به ذکر است مدتی قبل حمیده زرآبادی با امضای نامه‌ای خواستار آزادی یک مجرم امنیتی (نرگس محمدی) شده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار