عراقی ها باید روادید را لغو کنند /خدمات بهداشت و درمان را در شان مردم ممسنی نمی دانم/سد پارسیان با بودجه داخلی ساخته نمی شود/با مردم عادلانه برخورد نمی شود/ مجلس زودتر به پرونده صادقی رسیدگی کند /جلسه رسیدگی به پرونده صادقی لغو شد
کد خبر: ۳۳۶۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵ 29 November 2016
عراقی ها باید روادید را لغو کنند
به گزارش تابناک فارس:نماینده مردم فسا و عضو هیأت رییسه کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است عراقی‌ها به دلیل دغدغه امنیتی آمادگی لغو روادید را ندارد ولی با توجه به جمیعت زیاد زائران تحقق این مهم امری ضروری است.
 
خدمات بهداشت و درمان را در شان مردم ممسنی نمی دانم
نماینده ممسنی و رستم افزود: شهرستان های ممسنی و رستم با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص خود، قرار گرفتن در محورهای جاده ای پرتردد، فقر و محرومیت های ملموس در تمامی ابعاد و حوزه ها، و همچنین جمعیت رو به رشد و... توجه بیشتر و اساسی تری در حوزه بهداشت و درمان را می طلبد تا بتواند به خوبی پاسخگوی نیازها و مطالبات مردم در این خصوص باشد و با تلاش ها و پیگیری های جدی تر، وضعیت رو به افول حوزه سلامت در گذشته بتواند هرچه سریعتر جبران شود.
 
سد پارسیان با بودجه داخلی ساخته نمی شود
نماینده مردم شهرستان‌های ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز توسعه بدون ارتباط محقق نمی‌شود گفت: برای توسعه این دو شهرستان، ایجاد آزادراه به بنادر خوزستان و بوشهر در دست اقدام است.
گودرزی بیان کرد: امروز برای تکمیل سد پارسیان 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و بدون شک منابع داخلی پاسخگو نیست که در این زمینه برای تامین اعتبار آن از طریق فایناس موارد در دست پیگیری است.
 
با مردم عادلانه برخورد نمی شود
نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تصمیم‌گیری‌ها و برخورد سلیقه‌ای با قشرهای مختلف مردم و با تأکید بر رفتار یکسان و عادلانه با آن‌ها گفت: بروز چنین برخوردهایی موجب زیر‌سؤال بردن خدمات صورت گرفته می‌شود.
 
مجلس زودتر به پرونده صادقی رسیدگی کند
سخنگوی فراکسیون امید در مجلس دهم شورای اسلامی با تاکید براینکه این فراکسیون مصر به اجرای دقیق قانون در خصوص نماینده مردم تهران است، گفت: فراکسیون تقاضا دارد هیات نظارت بر رفتار نمایندگان هر چه زودتر برای تعیین تکلیف پرونده صادقی تشکیل جلسه بدهد.نماینده مردم شیراز در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: در موضوع اول، اعضای هیات رئیسه فراکسیون مصر به اجرای قانون به خصوص ماده 9 قانون نظارت بر رفتار نمایندگان و تمام تبصره های آن بود، در عین حال تاکید داشتیم که باید با آرامش موضوعات بررسی و حل و فصل شود.
 
جلسه رسیدگی به پرونده صادقی لغو شد
سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: جلسه فوق‌العاده امروز این هیأت که قرار بود با محوریت بحث پیرامون مسئله حکم جلب محمود صادقی برگزار شود، به دلیل حضور اعضای این هیأت در حوزه‌های انتخابیه خود لغو شد.محمدجواد جمالی نوبندگانی نماینده مردم فسااظهار داشت: قرار بود امروز جلسه‌ای در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس و با محوریت بحث و تصمیم‌گیری درباره موضوع حکم جلب محمود صادقی عضو فراکسیون امید برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار