از بین چهار نماینده استان یزد در مجلس فقط نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس گفت: ایجاد محدودیت برای نمایندگان مجلس پذیرفتنی نیست زیرا محدود کردن نمایندگان در واقع محدود کردن ملت است.
کد خبر: ۳۳۶۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 29 November 2016
به گزارش تابناک یزد محمدرضا صباغیان در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه شهرستان بافق در پاسخ به سئوالی در مورد صدور حکم جلب یکی از نمایندگان مجلس تهران اظهار داشت: اگر یک نماینده که با رای مردم انتخاب شده است، جرأت حرف زدن پیدا نکند حقوق مردم ضایع خواهد شد.

وی بیان کرد: به طور قطع به دنبال عدم مصونیت قضایی نمایندگان در زمینه اظهار نظر درباره عملکرد دولت، دولت را به سمت و سوی دیکتاتوری پیش می برد.

به گزارش مهر صباغیان گفت:  چگونه است یک نماینده که منتخب مردم و وکیل آنها برای رسیدن به حقوقشان است، تحت تعقیب یا مجازات قرار می گیرد.


نماینده مردم حوزه انتخابیه مهریز با اشاره به دو اصل در قانون اساسی در زمینه آزادی بیان نماینده تصریح کرد: به طور قطع ما نمایندگان در طرح برخی از مسائل دارای ضعف‌هایی هستیم اما باید بدانیم آزادی بیان برکاتی دارد که نباید به خاطر این موارد آن را محدود کرد.

وی ادامه داد: اگر محدودیت نماینده در دستور کار قرار گیرد، به طور قطع به معنای محدودیت مردم و ملت است و بهتر است مسؤولان مربوطه به جای برخوردهای قضایی با نمایندگان به سؤوالات ایشان پاسخ معقول و منطقی بدهند.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور با بیان اینکه برخی از محدودیت ها باعث تحریک عوامل خارجی و ضد انقلاب می شود، بیان کرد: کشور ما یک کشور اسلامی است و باید صحبت ها را شنید و پاسخ منطقی داد و به طور حتم مردم خوب می فهمند و خوب قضاوت می کنند و همچنین خوب تصمیم می گیرند.
به گزارش تابناک، این در حالی است که سایر نمایندگان استان از جمله تابش، نماینده اردکان، موسوی، نماینده یزد و اشکذر و دهقانی نماینده میبد و تفت هنوز واکنشی رسمی و رسانه ای نداشته اند.



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
اصلاح طلبای عزیز.
هیچوقت آقای صباغیان در لیست امید نبودند حتی مرجله دوم هم اطلاح طلبا ترجیه دادن سکوت کنند.
ولی زنگی آقای صباغیان باعث شد که ایشان رای بیارن حالا عده ای هم مثل شما فکر میکنن ایشون اصلاح طلبن..

چون بنراشونو با عکس هاشمی و اینا زدن..! خخخ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار