کد خبر: ۳۳۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱ 21 November 2016
به گزارش تابناک یزد، مدیرکل بیمه سلامت استان یزد از عضویت بیش از ۸۴ هزار نفر از یزد در پوشش بیمه سلامت همگانی خبر داد و گفت: تمام روستاییان استان یزد تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته‌اند.
محمد دریجانی  با اشاره به اینکه رویکرد خدمات بیمه سلامت در ارتباط با اتباع بیگانه باید یک رویکرد کشوری باشد، اظهار داشت: در استان یزد سرانه ما برای ارائه خدمات بیمه روستایی به اتباع بیگانه 30 هزار نفر است.

مدیرکل بیمه سلامت استان یزد با اشاره به اینکه اتباع خارجی که به صورت قانونی در کشور زندگی می‌کنند باید خدمات درمان دریافت کنند، عنوان کرد: در استان یزد با توجه به اینکه قطب درمان به حساب می‌آید، خدمات درمان بیمه روستاییان در استان یزد بیشتر به غیر یزدی‌ها تعلق پیدا می‌کند.

دریجانی با بیان این مطلب که باید بررسی دقیقی در ارتباط با خدمات درمانی صورت گیرد، گفت: یک سری همپوشانی‌هایی در استان یزد در زمینه خدمات درمانی وجود دارد که سبب می‌شود آمار افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه بخش‌های مختلفی از بیمه سلامت خدمات دریافت می‌کنند، عنوان کرد: در صندوق کارکنان دولت، 79 هزار و 844 نفر تا به امروز در این صندوق تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

مدیرکل بیمه سلامت استان یزد عنوان کرد: از سایر اقشار خانواده معظم شهدا، جانبازان، دانشجویان و طلاب 32 هزار و 500 نفر را شامل می‌شوند و تحت پوشش ما قرار گرفته‌اند.

دریجانی با بیان این مطلب که تمام روستاییان استان یزد تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند، گفت: 147 هزار و 33 نفر تا به امروز تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

وی در ارتباط با بیمه سلامت همگانی استان یزد گفت: از آغاز به کار این خدمات بیمه‌ای تاکنون، 84 هزار و 323 نفر در یزد تحت پوشش بیمه سلامت همگانی قرار گرفته‌اند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار