با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت هاکی؛
رئیس جدید هیئت هاکی استان قم با برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت ورزشی با کسب اکثریت آرا مشخص شد.
کد خبر: ۳۲۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ 31 October 2016
به گزارش تابناک قم، مجمع انتخابات هیئت هاکی استان قم یکشنبه شب برگزار شد و جعفر جعفری مجد با کسب بیشترین رأی به عنوان رئیس جدید هیئت هاکی استان قم انتخاب شد.

در این مجمع که یکشنبه شب در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد بهرام شفیع رئیس فدراسیون هاکی به عنوان رئیس مجمع انتخاباتی، حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم به عنوان نایب رئیس مجمع و اعضای مجمع انتخاباتی حضور داشتند.

برای در اختیار گرفتن سکان هدایت هیئت هاکی استان قم، جعفر جعفری مجد و سید حسین احمدی نامزد شدند که احمدی پیش از برگزاری مجمع از نامزدی کناره گیری کرد و در نهایت مجمع انتخاباتی با یک نامزد رأی گیری خود را انجام داد.

از میان ۱۳ رأی مأخوذه در این مجمع، جعفر جعفری مجد با کسب ۷ رأی در مقابل ۶ رأی سفیدی که به گلدان انداخته شد توانست حد نصاب لازم برای ریاستی هیئت هاکی را کسب کند و به مدت ۴ سال عهده دار ریاست این هیئت ورزشی استان قم شود.

مسعود رضاییان رئیس قبلی هیئت هاکی استان قم بود که چند ماه قبل از سمت خود استعفا داد و هیئت هاکی در ماه‌های اخیر به صورت سرپرستی توسط حمید جلیلی اداره می‌شد اما از این پس جعفری مجد را به عنوان رئیس خود می‌بیند.

رشته هاکی سالنی در قم رشته‌ای در حال توسعه است و تیم‌های پایه هاکی قم در مسابقات کشوری حضوری فعال دارند اما این رشته کماکان از کمبود نیروی انسانی و محدودیت زیر ساخت‌ها تحت فشار است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار