در حالی که حدود ۶ ماه از عقد قرارداد شرکت جیووا با فدراسیون فوتبال برای تامین البسه تیم ملی می‌گذرد، هنوز کسی ماجرای عقد این قرارداد عجیب را گردن نگرفته است.
کد خبر: ۳۰۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 01 October 2016
 «نسیم آنلاین»، در حالی که حدود 6 ماه از عقد قرارداد شرکت جیووا با فدراسیون فوتبال برای تامین البسه تیم ملی می‌گذرد، هنوز کسی ماجرای عقد این قرارداد عجیب را گردن نگرفته است. فدراسیون فوتبال در زمان ریاست علی کفاشیان یک ماه پیش از انتخابات فدراسیون فوتبال با شرکت جیووا برای تامین البسه تیم‌های ملی قرارداد امضا کرد و در همان روز معارفه این پیراهن کیفت آن و البته شکل آن آنقدر نا مناسب بود که تقریبا تمام رسانه‌ها به این قرارداد شائبه دار واکنش نشان دادند.
 
در سال‌ها حضور شرکت آل‌اشپورت در فوتبال ایران همیشه انتقادها به نحوه فعالیت این شرکت وجود داشت اما بعد از روی کار آمدن شرکت جیووا در فوتبال ایران آنقدر کیفیت این پیراهن بد بود که خیلی ها آرزو کردند که کاش دوباره آل اشپورت برگردد و فعالیت خود را از سر بگیرد.
 
جالب است که بدانید کیفیت پیراهن‌های تیم ملی آنقدر نامناسب بود که حتی کارلوس کی‌روش حاضر نشد در تمرین‌ها آن را برتن کند و به همین دلیل مهدی تاج مجبور شد قرارداد جیووا را با تیم ملی بزرگسالان لغو کند و از برند آدیداس برای این تیم استفاده کند تا به نوعی برای این تیم در بازی‌های بزرگ بین المللی آبروداری کند.
 
روز گذشته مهدی تاج در برنامه ورزش و مردم حاضر شد و زمانی که با سوالی مبنی دلیل قرارداد با جیووا روبرو شد ترجیح داد به این شکل جواب سوال بهرام شفیع را بدهد: "کیفیت جیووا مناسب نبود ولی این قرارداد در زمان ریاست من بسته نشده است و بروید از کسانی بپرسید برای آوردن این برند به ایران تلاش می‌کردند. قرارداد خوبی با این شرکت بسته نشده بود. نسبت به جیووا مستنداتی داریم که این شرکت به تعهدات خود عمل نکرده و جریمه‌ای بابت لغو قرارداد نداریم. آنهایی باید جواب دهند که از این مارک دفاع کردند و قرارداد را امضا کردند نه ما."
 
نکته عجیب این است که از زمانی که علی کفاشیان از ریاست فدراسیون فوتبال کنار رفته است هنوز صحبتی در مورد این قرارداد شائبه برانگیز نکرده است و البته از این عجیب‌تر اینکه درخشان، عضو سابق کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال که درحال حاضر ریاست فدراسیون جودو را در اختیار گرفته است در عقد این قرارداد عجیب نقش مستقیم داشته است، هنوز حاضر نشده که اعلام کند که چه کسانی در باز شدن پای این برند بی کیفیت به فوتبال ایران نقش داشته‌اند.
 
جیووا یکی از ضعیف‌ترین برندهایی است که تاکنون وارد فوتبال ایران شده است و باید کسی باشد که مسئولیت فعالیت این برند در تیم ملی را برگردن بگیرد اما در حال حاضر کارگردان‌های اصلی در روی کار آمدن این برند تصمیم گرفته‌اند سکوت کنند و صحبتی را به زبان نیاورند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار