تیم فوتبال ساحلی برسام اردکان در دیداری خانگی با نتیجه شش بر یک یاران مبارکه اصفهان را شکست داد.
کد خبر: ۳۰۴۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۳ 01 October 2016
به گزارش تابناک یزد،این مسابقه در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال ساحلی قهرمانی لیگ برتر باشگاه های کشوردر زمین ساحلی ورزشگاه آزادی شهرستان اردکان برگزار شد.
در این مسابقه بازیکنان برسام اردکان یک هفته مانده تا پایان لیگ امسال برای ارتقاء در جدول رده بندی رقابت ها از همان ابتدا در حضور تماشاگران پرتعداد خود بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.
در اکثر مواقع این دیدار بازیکنان تیم برسام اردکان صاحب توپ و زمین بودند و با به ثمر رساندن شش گل برتری کامل خود را به خوبی در طول این دیدار بر حریف نشان دادند.
گل های برسام اردکان را در این مسابقه ، طالبی و شاه ولی هر کدام یک گل و هاشمی و مشتاقی هر کدام دو گل به ثمر رساندند و تنها گل تیم مهمان نیز در نیمه اول این دیدار از روی نقطه پنالتی بدست آمد.
تیم فوتبال ساحلی برسام اردکان با این برد خانگی و پیروزی پرگل بر حریف اصفهانی هم اکنون با 34 امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی گروه قرار دارد .
تیم های مقاومت گلساپوش یزد و برسام اردکان دو نماینده فوتبال ساحلی این استان در رقابت های لیگ برتر کشور هستند .
مسابقات لیگ ساحلی کشور در فصل جدید بصورت لیگ رفت و برگشت با حضور ١٣ تیم پیگیری می شود و در مجموع ٢٦ هفته رقابت ها به طول می انجامد.
تیم های شرکت کننده در لیگ امسال شامل مقاومت گلساپوش یزد، شهید جهان نژادیان آبادان، لسمان مروارید، قوی سپید انزلی، پارس جنوبی بوشهر، ملوان بندرگز، خزر رودسر، برسام اردکان ، یاران مبارکه اصفهان، پدیده کاسپین ساری، شهرداری تبریز و موج گناوه است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار