تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوس یزد شنبه شب با نتیجه پرگل هفت بر دو از پارس جنوبی بوشهر شکست خورد.
کد خبر: ۳۰۱۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۸ 25 September 2016
به گزارش تابناک یزد،در هفته بیست و چهارم مسابقات فوتبال ساحلی لیگ برتر باشگاه های کشور تیم های مقاومت گلساپوش یزد و پارس جنوبی بوشهر در زمین ساحلی ورزشگاه سلمان محمود آباد یزد به مصاف هم رفتند.
در این مسابقه مهم بازیکنان تیم مقاومت گلساپوش استان یزد بر خلاف دیدارهای گذشته خانگی خود بسیار ضعیف و پرانتقاد ظاهر شدند .
در مقابل تیم مدعی و پر مهره پارس جنوبی بوشهر که برای قهرمانی لیگ امسال به برد در این دیدار حساس نیاز مبرم داشت از ابتدای مسابقه حملات زیادی را خلق کرد و به پیروزی رسید.
تیم پارس جنوبی بوشهر با این پیروزی برای چهارمین مرتبه در نهمین دوره از لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور به مقام قهرمانی رسید و گلساپوش یزد نتوانست از عنوان فصل گذشته خود در خانه دفاع کند.
تیم های گلساپوش و برسام اردکان دو نماینده فوتبال ساحلی استان یزد در لیگ برتر کشور هستند.
مسابقات لیگ ساحلی کشور در فصل جدید بصورت لیگ رفت و برگشت با حضور ١٣ تیم برگزار می شود در مجموع ٢٦ هفته و تا اواخر آبانماه به طول می انجامد.
به گزارش ایرنا، تیم های شرکت کننده در لیگ امسال شامل گلساپوش یزد ، شهید جهان نژادیان آبادان ، لسمان مروارید ، قوی سپید انزلی ، پارس جنوبی بوشهر ، ملوان بندرگز ، خزر رودسر ، برسام اردکان ، یاران مبارکه اصفهان ، پدیده کاسپین ساری، شهرداری تبریز و موج گناوه است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار