تیم ملوان بندرگز در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی در دیدار با قوی سپید انزلی ،نتیجه را به تیم مهمان واگذار کرد.
کد خبر: ۲۷۶۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 11 August 2016
در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران در مجموعه ورزشی امام رضا (ع) بندرگز تیم ملوان ، نماینده گلستان در این رقابت ها در مقابل تیم فوتبال قوی سپید انزلی به میدان رفت و4بر3 مغلوب شد.

این دیدار در وقت های قانونی با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید، اما در پایان وقتهای اضافی تیم قوی سپید انزلی با نتیجه 4 بر 3 به برتری دست یافت.

در این دیدار برای تیم ملوان بندرگز سیدمحمد سادات مزنگی 2 بار و محمد ایرجی یک بار گلزنی کردند.

داوری این دیدار بر عهده رضا ابراهیمی بود و ابراهیم کرد و حسین رکنی و محمدرضا قلی پور، وی را همراهی می کردند، از سوی فدراسیون فوتبال حسن کیومرثی به عنوان ناظر این بازی انتخاب شده بود.

ترکیب تیم بندرگز را داود کریمی، محمد ایرجی، مهدی شاهرخی، اسماعیل طاهری، مصطفی مظفری، میلاد درزی، محمد صمدی، سید محمد سادات، محمد درزی ، نیما سپانلو، علیرضا خسروی و معین مهاجرو مصطفی رضایی تشکیل می دهند که به سرمربیگری مهدی تبیانیان در لیگ امسال توپ می زنند.

تیم ملوان بندرگز با کسب 6 برد، 10 باخت و مجموع 14 امتیاز در مکان نهم جدول 13 تیمی این رقابت ها قرار دارد.

مسابقات لیگ ساحلی کشور در فصل جدید بصورت رفت و برگشت و با حضور ١٣ تیم برگزار می شود که در مجموع ٢٦ هفته و تا اواخر آبانماه به طول می انجامد.

تیم های شرکت کننده در لیگ امسال را مقاومت گلساپوش یزد، شهید جهان نژادیان آبادان، لسمان مروارید، قوی سپید انزلی، پارس جنوبی بوشهر، ملوان بندرگز، خزر رودسر، برسام اردکان، یاران مبارکه اصفهان، پدیده کاسپین ساری، شهرداری تبریز و موج گناوه هستند.

در هفته بیستم ، 11 شهریور ملوانان بندرگز باید با سفر به ساری به مصاف کاسپین می روند.

بندرگز در حاشیه شرقی دریای خزر و غرب استان گلستان و در فاصله 42کیلومتری گرگان واقع است، این شهرستان با دو شهر بندرگز و نوکنده حدود 50 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار