تا پایان تیرماه سال جاری بیش از ۲۳۰ میلیارد و ۱۶۴ میلیون و ۱۲۸ هزار و ۷۹۴ ریال عوارض به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان همدان پرداخت شده است.
کد خبر: ۲۷۱۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳ 03 August 2016
مدیر کل امور مالیاتی استان همدان گفت: تا پایان تیرماه سال جاری بیش از ۲۳۰ میلیارد و ۱۶۴ میلیون و ۱۲۸ هزار و ۷۹۴ ریال عوارض به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان همدان پرداخت شده است.

به گزارش مهر، محمد خلیفه افزود: در سال گذشته ۷۴۲ میلیارد و ۱۱۶ میلیون و ۸۵۵ هزار و ۶۸۰ ریال عوارض به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان همدان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه در ۴ ماهه ابتدای سال ۹۴ نیز مبلغ ۱۷۰ میلیارد و ۳۴۷ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۹۰۷ ریال عوارض به شهرداری‌ها و دهیاری‌های همدان پرداخت شده است، گفت: در چهار ماهه ابتدای سال ۹۵، بیش از ۲۳۰ میلیارد و ۱۶۴ میلیون و ۳۲۸ هزار و ۷۹۴ ریال عوارض به شهرداری‌ها و دهیاری‌های همدان پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۳۵.۱۱ درصد افزایش پرداختی عوارض داشته ایم.

وی در ادامه افزود: افزایش تعداد اظهار نامه های دریافتی از طریق اطلاع رسانی های ماهانه، رسانه ها و تبلیغات در سطح شهر و خبرگزاری ها، از جمله علل افزایش پرداخت عوارض در سال ۹۵ بوده است.

مدیر کل امور مالیاتی استان همدان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای برقراری یک نظام مالیاتی دقیق و هدفمند، گفت: امور مالیاتی استان به دنبال شناسایی منابع جدید مالیاتی است تا از کسانی که تاکنون مالیاتی پرداخت نکرده‌اند، مالیات اخذ کند.

وی با بیان اینکه براساس نظر مجلس هنوز درآمد مصوب مالیاتی سال گذشته استان همدان معادل ۴۳۰ میلیارد تومان است، افزود: اگر امسال نسبت به اصلاح این موضوع در مجلس اقدامی نشود احتمال افزایش درآمدهای مصوب مالیاتی استان همدان در سال ۹۵ به بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار