پیش بازی راه آهن - سپاهان
تابناک: طلایی پوشان اصفهانی فردا در ورزشگاه خانگی خود میزبان راه آهن تهران اند.
کد خبر: ۲۶۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶ 23 April 2015

به گزارش تابناک اصفهان، طلایی پوشان اصفهانی فردا در ورزشگاه خانگی خود میزبان راه آهن تهران اند.

* این دیدار به نوعی مصاف صدرنشین با قعر نشین چرا که سپاهان در حال حاضر با 47 امتیاز در جایگاه سوم حضور دارد و برای قهرمانی می جنگد، در آن سوی میدان نیز راه آهن با فرهاد کاظمی هم نتوانسته کار زیادی از پیش ببرد و با 22 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد.

* حضور فرهاد کاظمی در برابر تیم سابق خودش یعنی سپاهان که حتی با این تیم به قهرمانی در لیگ برتر نیز رسیده به نوع جالب توجه است. این در حالی است که کاظمی پس از آن قهرمانی عنوان قابل توجه دیگری کسب نکرده و در تیم های لیگ برتر بیشتر برای سقوط نکردن تلاش کرده است.

* در مصاف فردا سپاهان وریا غفوری، احسان حاج صفی، مجید بصیرت (مربی) را در اختیار ندارد و در مقابل هم نوید خوش هوا در ترکیب راه آهن حضور ندارد.

* دیدار رفت این دو تیم با نتیجه 1 بر 0 به نفع شاگردان استیلی در تیم راه آهن به پایان رسید.

* هفته گذشته سپاهانی ها در ال کلاسیکو ایران از سد پرسپولیس گذشتند و راه آهن هم به تساوی 2 بر 2 برابر استقلال خوزستان رضایت داد.

* در 20 دیدار گذشته، سپاهان 9 برد، 8 مساوی و 3 باخت برابر حریف به دست آورده که نوع خود نشانگر برتری ظاهری سپاهانی ها در حداقل در آمار است، اما با وجود اینکه سپاهان بر روی کاغذ شانس بیشتری برای پیروزی دارد نباید این بازی را از پیش برده حساب کند.

* چهره ویژه این مسابقه به نوعی محسن ایران‌نژاد مدافع بوشهری تیم راه‌آهن است که دو سال گذشته در تیم سپاهان حضور داشت و حتی با این تیم به عنوان قهرمانی جام حذفی هم دست پیدا کرد ولی به هر حال قرار گرفتن او در مقابل همبازی‌های سابقش می‌تواند نکته جذاب این مسابقه باشد.

برنامه بازی‌های هفته27 لیگ برتر

جمعه4 اردیبهشت

سپاهان-راه‌آهن ساعت18

گسترش فولاد-صبا ساعت18

نفت مسجد سلیمان-اس خوزستان ساعت18

استقلال-پدیده ساعت19:15

یکشنبه6 اردیبهشت

پیکان-تراکتورسازی ساعت17

سایپا-پرسپولیس ساعت17:30

فولاد-ذوب‌آهن ساعت18

نفت تهران-ملوان ساعت18

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار