سرمربی تیم فوتبال ساحلی برسام اردکان گفت: کمیته داوران فدراسیون فوتبال در انتخاب داوران برای قضاوت این لیگ باید دقت بیشتری داشته باشد .
کد خبر: ۲۶۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۵ 18 July 2016
به گزارش تابناک یزد،علی رحیمی  افزود: در مجموع قضاوت داوران این مسابقه زیاد مناسب نبود و آنها برخی مسائل را در امر قضاوت رعایت می کنند که به نفع تیم ها نیست .
وی ادامه داد: کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال باید در مسابقات آینده که به روزهای پایانی لیگ برتر کشور می رسیم در گزینش داوران بیشتر توجه کند تا حقی از تیمی پایمال نشود .
سرمربی تیم برسام اردکان همچنین در خصوص وضعیت فنی دیدار دو تیم استان یزد در لیگ برتر کشور تصریح کرد: مصدوم شدن دروازه بان اصلی تیم در دقایق پایانی نیمه دوم نتیجه منفی بر روند و کیفیت بازی تیم ما داشت .
رحیمی گفت: این مصدومیت و استفاده از دروازه بان ذخیره تیم در ادامه این دیدار، باعث شد تا نتوانیم بنحو شایسته برنامه های خود را در زمین اجرا کنیم .
وی گفت: دو تیم مقاومت گلساپوش یزد و برسام اردکان با توجه به جایگاهی که در جدول مسابقات دارند، دیدار با کیفیتی را به نمایش گذاشتند .
وی ابراز امیدواری کرد تا برسام اردکان در مسابقات آینده بتواند با ارائه بازی های فنی خود پاسخ حمایت هواداران تیم را بدهد .
از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور تیم مقاومت گلساپوش یزد 5 بر 3 برسام اردکان را شکست داد.
مسابقات لیگ ساحلی کشور با حضور 13 تیم پیگیری می شود .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار