سخنگوی هیات فوتبال استان یزد از تغییر ساعت مسابقه بین تیم های فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد و برسام اردکان خبر داد .
کد خبر: ۲۶۱۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۹ 17 July 2016
به گزارش تابناک یزد،کاظم سبحان زاده  افزود: مسابقه دو تیم استان یزد در لیگ برتر ساحلی باشگاه های کشور با موافقت کمیته ساحلی فدراسیون فوتبال از ساعت 20 به 21 تغییر کرد .
وی علت تغییر ساعت مسابقه را بخاطر پخش زنده از شبکه تابان اعلام کرد و ادامه داد: این مسابقه در چارچوب هفته پانزدهم لیگ در روز یکشنبه 27 تیرماه در زمین ساحلی سلمان محله محمود آباد یزد ( مرد آباد ) برگزار خواهد شد .
سخنگوی هیات فوتبال استان یزد گفت: علی شریفات از اهواز ، محمدعلی اسحاقیان و محمود امان اللهی از اصفهان و محمد علی نژاد از بیرجند این مسابقه را قضاوت می کنند .
سبحان زاده گفت: همچنین نماینده اعزامی فدراسیون ، قاسم انجم شعاع از کرمان است و ناظر داوری این دیدار بر عهده شاهرخ میردار نجفی از کرج خواهد بود .
تیم مقاومت گلساپوش یزد با 31 امتیاز در مکان دوم و برسام اردکان با 19 امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی لیگ قرار دارند.
تیم های گلساپوش و برسام اردکان دو نماینده فوتبال ساحلی استان یزد در لیگ برتر کشور هستند .
مسابقات لیگ ساحلی کشور در فصل جدید بصورت لیگ رفت و برگشت با حضور ١٣ تیم برگزار می شود در مجموع ٢٦ هفته و تا اواخر آبانماه به طول می انجامد.
تیم های شرکت کننده در لیگ امسال شامل گلساپوش یزد ، شهید جهان نژادیان آبادان ، لسمان مروارید ، قوی سپید انزلی ، پارس جنوبی بوشهر ، ملوان بندرگز ، خزر رودسر ، برسام اردکان ، یاران مبارکه اصفهان ، پدیده کاسپین ساری، شهرداری تبریز و موج گناوه است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار