فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: با کنترل دائم محور بندرعباس ـ تهران یک محموله پوشاک خارجی به وزن 23 تن و 90 هزار سوب به همراه کیف و کفش به ارزش 23 میلیارد ریال در کمین ماموران فرماندهی انتظامی سیرجان قرار گرفت.
کد خبر: ۲۴۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲ 07 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمدرضا ایران‌نژاد با بیان اینکه در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و با توجه به منویات فرماندهی معظم کل قوا اظهار داشت: کارکنان فرماندهی انتظامی سیرجان در یک عملیات پیچیده علمی، عملی و فنی یک باند قاچاق کالا و ارز را در بندرعباس شناسایی کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: این باند، کالاهای خارجی را از محور سیرجان به تهران عبور می‌داد که با یک سری اطلاعات این باند شناسایی شد.
 
ایران‌نژاد ادامه داد: با کنترل دائم محور بندرعباس ـ تهران یک محموله پوشاک خارجی به وزن 23 تن و 90 هزار ثوب به همراه کیف و کفش به ارزش 23 میلیارد ریال در کمین ماموران فرماندهی انتظامی سیرجان قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان بیان داشت: در این عملیات انتظامی یک دستگاه تریلر توقیف و دو نفر هم دستگیر شدند که این نیرو به دنبال عوامل دیگر باند و دستگیری آنها است.
 
ایران‌نژاد خاطرنشان کرد: با کنترل کامل این محور که محل عبور کالای قاچاق است از ابتدای امسال نیز دو محموله برنج و قطعات دوچرخه کشف و ضبط و تحویل مقامات ذی‌صلاح شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار