رئیس شبکه بهداشت و درمان حاجی‌آباد از اجرای طرح پزشک خانواده در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۱۷۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷ 24 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین اقتدار بختیاری با بیان اینکه به‌زودی طرح پزشک خانواده در حاجی‌آباد اجرا می‌شود، اظهار داشت: باید بصورت عادلانه و یکسان، خدمات سلامت براساس نیاز بیمه‌شدگان انجام شود تا مردم از سلامت کافی و به اندازه نیاز از این خدمات درمانی بهره‌مند شوند و اجرای طرح پزشک خانواده از جمله این خدمات در حوزه سلامت است که به نحو خوبی در کشور اجرا می‌شود.

وی افزود: طرح پزشک خانواده طرح جامعی است که افراد تحت پوشش بیمه واحدی قرار خواهند گرفت و روند سلامتی و بیماری آنها به طور مستمر، تحت نظر پزشک موردنظر قرار می‌گیرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان حاجی‌آباد از اجرای برنامه پزشک خانواده در این شهرستان خبر داد و گفت: همچنین این طرح در شهرها و روستاهای زیر 20 هزار نفر اجرا می‌شود و نیازمند همکاری همه اقشار مختلف است.

اقتدار بختیاری اجرای این طرح در روستاهای تابعه را نیازمند تکمیل نیروی پزشک عمومی و ماما در قالب بیمه روستایی عنوان و خاطرنشان کرد: مراکز بهداشتی درمانی روستای احمدآباد و روستای سیرمند از توابع شهرستان، نیاز به یک نفر پزشک عمومی و یک نفر کارشناس یا کاردان مامایی دارد و کسانی که مایل به همکاری در این روستاها هستند، می‌توانند با مراجعه به واحد گسترش شبکه بهداشت شهرستان نسبت به عقد قرارداد اقدام نمایند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 07635420397 تماس حاصل نمایند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار