دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر و مدیرکل میراث فرهنگی یزد گفت: کمپ های کویرنوردی از مکان های تفریحی استان یزد به شمار می آیند که در سال خوش آمد، آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی هستند.
کد خبر: ۲۰۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹ 27 March 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدمهدی شرافت در بازدید تعدادی از این کمپ ها با اشاره به کویر یزد به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری استان اظهار کرد: استان یزد به واسطه واقع شدن در مرز بین کوهستان و کویر از تنوع زیستی و جاذبه گردشگری خاصی برخوردار است.

وی افزود: یکی از جذابیت هایی که هر مسافر در سفر جست و جو می کند، دست یافتن به آرامش است که این مهم با سفر به کویر محقق می شود.
وی ادامه داد: با ایجاد کمپ ‎‎های کویری در شهرستان های مختلف این استان از جمله یزد، اشکذر، اردکان و بافق امکان بازدید و استفاده از آرامش و لذت یک روز در کویر فراهم شده است.
وی اضافه کرد: اکنون یک کمپ در استان به صورت دائم و 13 کمپ به صورت موقت فعالیت دارند و در نوروز امسال شرایطی مناسب را برای حضور گردشگران فراهم کرده اند.
مدیرکل میراث فرهنگی یزد گفت: کمپ های این استان در بخش ‎‎های کویرنوردی، شترسواری و سافاری به ارائه خدمات به گردشگران می‏‏ پردازند.
شرافت با تاکید بر نظارت کامل و مستمر کارشناسان این اداره کل در طول سال به خصوص در ایام نوروز بر فعالیت ‎‎های این کمپ ‏‏ های گردشگری یادآور شد: فهرست کمپ‏‎‏های فعال استان در ایام نوروز در دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان موجود است.
این مسئول تصریح کرد: کمپ کویرنوردی دائمی شن و شادن در شهرستان بافق واقع شده که دارای تجهیزات کامل ورزشی تفریحی مانند رالی کویر، سافاری، والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، موتورسواری، شترسواری و اسب دوانی است.
شرافت عنوان کرد: کمپ های سندباد و باران در شمال شهر یزد، کمپ فهرج، کمپ خویدک، کمپ اشکذر از جمله کمپ های موقت در این استان هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار