به گزارش تابناک سمنان،براثر وقوع دو حادثه رانندگی در شاهرود که یک شنبه شب روی داد، یک نفر کشته و یک نفر زخمی شد.
کد خبر: ۱۸۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 29 February 2016
علی رضا محمدی مدیرعامل آتش نشانی شاهرود روز دوشنبه با اعلام این خبر به ایرنا، گفت: در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سواری با تریلی درکیلومتر 5شاهرود روبروی پلیس راه ، ستاد فرماندهی آتش نشانی شاهرودساعت 5:40 بامداددوشنبه، آتش نشانان ایستگاه 1و3 را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود : یک دستگاه خودرو سواری به علت نامعلومی بشدت با انتهای تریلی برخورد کردند که راننده و سرنشین آن مصدوم و در داخل این وسیله نقلیه گرفتار شدند.

محمدی ادامه داد : آتش نشانان با رعایت اصول ایمنی و با استفاده از لوازم ویژه نجات، هردو نفر را که دچار خونریزی شدید نیز شده بودند از داخل خودرو بیرون آورده و به محل استقرار آمبولانس اورژانس در صحنه تصادف منتقل کردند.

وی با اعلام اینکه امدادگران اورژانس پس از معاینات اولیه، فوت راننده خودرو را تایید کردند، ادامه داد: سرنشین دیگر که به سختی دچار مصدومیت شده بود با آمبولانس اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافت محمدی از بروز یک حادثه رانندگی در شهر شاهرود هم خبر داد و گفت: ساعت 23:43 دقیقه شب گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی شاهرود با دریافت خبر حادثه بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 3 و 1 را بطور همزمان به محل حادثه در خیابان امام ابتدای پیشوا، روانه کرد.

وی دراین خصوص اظهار داشت: یک دستگاه خودروی سواری پراید با سه سرنشین در مسیرخیابان امام در حال حرکت بود که به علت نامعلومی با کامیونت خاور برخورد کرد.وی افزود: بر اثر شدت تصادف راننده و یک سرنشین دیگرخودرو سواری درمیان آهن پاره های این وسیله نقلیه گرفتار و مجروح شد.

وی تصریح کرد: آتش نشانان با رسیدن به محل حادثه بی درنگ با رعایت نکات ایمنی و قطع جریان برق خودروها، راننده و سرنشینان خودرو را با استفاده از تجهیزات از داخل اتاقک آن خارج کرده و برای اعزام به مرکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

محمدی از مهار یک آتش سوزی هم خبرداد و افزود: در تماس شهروندان با سامانه 125 بروز این حادثه آتش سوزی اطلاع داده شد و ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 2 را ساعت 45: 04 دقیقه صبح دوشنبه به محل حادثه در شهرک انقلاب اعزام کرد.

وی گفت: دود غلیظی از این منزل مسکونی خارج می شد و آتش نشانان بی درنگ با قطع جریان برق و گاز و بکارگیری دستگاه تنفسی و یک دستگاه خاموش کننده دستی شعله های آتش را که در حال گسترش به کابینت های اشپزخانه بود مهار و آتش را کاملاً خاموش و دود غلیظ ناشی از آتش سوزی را از این واحد مسکونی خارج کردند.

وی افزود: آتش نشانان با عملیات سریع و به موقع از گسترش آتش سوزی به نقاط دیگر منزل جلوگیری کردند.

محمدی از برخورد خودرو با تیر چراغ برق هم خبر داد و گفت: ستاد فرماندهی آتش نشانی شاهرود ساعت 18:22 دقیقه یک شنبه شب با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 2 را به محل حادثه در خیابان 22 بهمن رودیان اعزام کرد.

وی گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید در خیابان 22 بهمن در حال حرکت بود که به یکباره پس از انحراف از مسیر اصلی به شدت با ستون برق روشنایی برخورد کرده که منجر به سقوط ستون برق بروی خودرو مذکور گردید وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه و قطع سیستم برق خودرو، راننده را که دچارمصدمیت و شوک شده بود از خودرو خارج کردند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان تا آمدن عوامل برق محل را از بروز خطر برای رهگذران وعابران ایمن سازی کردند.





منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار