مدیرعامل صندوق بیمه روستائیان و عشایر مازندران
مدیرعامل صندوق بیمه روستاییان و عشایر مازندران گفت: افراد با 18 سال سن می‌توانند بیمه روستایی شوند.
کد خبر: ۱۷۵۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵ 05 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، علی قمی در سخنرانی پیش از دو خطبه نماز جمعه بخش کجور در مسجد جامع شهر پول با اشاره به اهمیت بیمه روستایی و ایجاد امید در بین مردم اظهار کرد: بیمه روستایی و عشایری در بخش توسعه روستاها نقش مهمی دارد و نقطه امیدی برای روستاییان و کشاورزان محسوب می شود.

وی افزود: شخصی که بیمه می شود تنها نفع آن به شخص برنمی‌گردد، بلکه نظام‌های جامعه و خانواده شخص بیمه شونده نیزبیمه می شوند.

مدیرعامل صندوق بیمه روستائیان و عشایر مازندران با بیان اینکه بیمه با فرهنگ جامعه ارتباط دارد، تصریح کرد: کسی می تواند به جامعه امید داشته باشد که در پس تصمیمی که می گیرد تنها دغدغه درد بیماری را داشته و دیگر دغدغه هزینه درمان را نداشته باشد

قمی به شرایط این بیمه پرداخت و گفت: این بیمه شامل همه کسانی می شوند که در روستاها و یا شهرهای زیر۲۰هزار نفر به سر می برند

وی با اشاره به اینکه افراد زیر۴۰سال نیازمند گواهی سکونت نیستند،یادآور شد: همه افراد با۱۸سال سن می توانند خود را بیمه کنند و از مزایایی چونمستمری، بازنشستگی، ازکار افتادگی ناشی از کار بهره مند شوند.

این مسئول با بیان اینکه امسال دولت تدبیر و امید۳۷۰میلیارد تومان برای بیمه روستایی عشایری تخصیص داده است، خاطر نشان کرد: این بیمه مختص کسانی است که از سایر بیمه ها جا مانده اند و تحت پوشش هیچ بیمه ای قرار ندارند.

قمی عنوان کرد: از مجموع۵۰۰هزار نفر جامعه هدف استان مازندران ،تنها۶۰هزار نفر تحت پوشش این بیمه قرار دارند که از این لحاظ بیست و هفتمین استان کشور هستیم و باید گام‌های بلندی برای رسیدن به آمار بهتر برداشت.

وی با بیان اینکه در بخش کجور با کمک مسئولین منطقه از جمله بخشدار کجور و نیز مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاران و شوراها گام‌های خوبی برای پوشش بیمه افراد انجام شده است، متذکر شد: با توجه به تاکیدات استاندار مازندران، این تعداد بیمه شده استان کافی نیست و نیاز است همه دست به دست هم دهیم تا به هدف مورد نظر که همان افزایش ضریب نفوذ بیمه است برسیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار