فرماندار اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیش از ۹ هزار روستایی در شهرستان اردبیل از خدمات بیمه‌ای برخوردار شدند.
کد خبر: ۱۷۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵ 29 January 2016

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، جواد زنجانی در جلسه ساماندهی بیمه روستایی در فرمانداری اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریز‌های انجام شده تاکنون بیش ار 9500 روستایی در شهرستان اردبیل از خدمات بیمه برخوردار شده‌اند که این امر گام بسیار محکمی در ایجاد انگیزه در بین روستاییان است.

وی با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی به روستاییان در شهرستان اردبیل افزایش می‌یابد، گفت: روستاها نقش بسیار مهمی در تولید محصولات غذایی و پویایی اقتصاد منطقه دارند و انتظار می‌رود با خدمات‌دهی در روستاها شاهد افزایش تولیدات محصولات کشاورزی و دامی روستاییان باشیم.

فرماندار اردبیل بیان کرد: صندوق بیمه روستای نقش بسیار اساسی در خدمات‌رسانی به روستاییان داشته و نیاز است این صندوق با برنامه‌ریزی‌ منسجم در آینده‌ای نزدیک تمام افراد روستایی را تحت پوشش خدمات بیمه قرار دهد.

زنجانی از برنامه‌ریزی برای توسعه بیمه روستایی در شهرستان اردبیل خبر داد و افزود: باید رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها برای ترویج خدمات بیمه در مناطق روستایی پیشگام باشند تا شاهد توسعه بیمه روستایی در اردبیل باشیم.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اساسی مسئولان اردبیل، عمران و آبادانی روستاهاست که امسال با حمایت دولت یازدهم در این راستا اقدامات بسیار خوب و قابل توجهی انجام شده که امید می‌رود با ادامه روند خدمات‌رسانی بیمه‌ای و نیز عمرانی مهاجرت روستاها به شهر کاهش یابد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار