در یکی از مهم ترین بازی های هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال امروز دو تیم تیم گسترش فولاد و فولاد خوزستان به مصاف هم رفتند که در پایان گسترشی ها موفق شدند بعد از هفت هفته به برتری برسند.
کد خبر: ۱۳۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۶ 12 March 2015

سه گل شاگردان کمالوند در این دیدار را که با قضاوت تورج حق وردی و کمک‌های علی اکبر عظیم‌پور و محمدجواد مداح برگزار می شود، جابر انصاري در دقیقه ۹ و ۶۵ و نیز مگنو باتيستا از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۳۷ به ثمر رساندند.

تک گل شاگردان دراگان اسکوچیچ را نیز محمد قاضي در دقیقه ۷۲ به ثمر رساند.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه شهر قدس مقابل راه آهن به برتری ۳ بر صفر رسید. فرید بهزادی کریمی در دقیقه ۴۳ ، مهدی کیانی دقیقه 85 و لوسیانو ادینهو 87 پنالتی برای راه آهن گل زدند.

تراکتورسازی با این پیروزی ۴۴ امتیازی شد و به صدر جدول رده‌بندی رقابتها صعود کرد.

ترکیب دو تیم :

راه آهن: ایگور ننزیچ، محسن ایران نژاد، ابراهیم کریمی، امین منوچهری (74 عظیمی)، مارتین موتومبا (63 حسین پور)، مهرداد محمدی، رامین رضاییان، سیامک کوهنورد، محمد ستاری (59 مجتبی شیری)، عباس محمدرضایی و عادل کلاه کج

سرمربی: فرهاد کاظمی

تراکتورسازی: حامد لک، فردین عابدینی، میرهانی هاشمی (68 دوسانتوس)، خالد شفیعی، حبیب گردانی، مهدی کیانی، آندرانیک تیموریان، فرید بهزادی کریمی، فرشاد احمدزاده، سامان نریمان جهان (67 کامدار) و ادینیو

سرمربی: تونی اولیویرا

حاشیه های بازی:

*تماشاگران تیم تراکتورسازی که به نظر می رسد بومی شهرقدس هستند بنری را در ورزشگاه نصب کردند و در آن به مهدی کیانی و تیم تراکتورسازی خیرمقدم گفتند که متن بنر چنین است:«جناب آقای مهدی کیانی، بازیکن محبوب تراکتورسازی، مقدم جنابعالی و تیم باشگاه تراکتورسازی را به شهرقدس خیرمقدم عرض می کنیم.»

*با وجود اینکه راه آهن در این بازی میزبان است اما باز هم تعداد هواداران تراکتور در ورزشگاه بیشتر است و 2000 تراکتوری در ورزشگاه حضور دارند.

* آندرانیک تیموریان پس از آن که توسط هواداران تراکتورسازی تشویق شد به سمت آن ها رفت و برایشان دست تکان داد.

* هواداران تراکتورسازی با شعار « راه آهن به شهر ما خوش آمدی» تعداد بالا و اکثریت خود را به رخ تماشاگران راه‌آهن کشیدند.

* در حالی که تعدادی از هواداران تراکتورسازی پشت درهای بسته بودند و نیروی انتظامی از ورود آن ها ممانعت می کرد، آن ها با شعار « نیروی انتظامی جا بده جا بده» خواستار سکوهای بیشتری شدند و نیروی انتظامی نیز به آن ها اجازه ورود داد که این امر موجب شد تماشاگران با شعار « نیروی انتظامی تشکر تشکر» از ماموران قدردانی کنند.

* مهرداد بایرامی که در ترکیب ثابت تراکتورسازی حضور ندارد همراه با فریرا دوسانتوس بازیکن بزریلی تراکتور که به تازگی به این تیم پیوسته است در کنار زمین حضور پیدا کرد و شوخی های بایرامی با این بازیکن قابل توجه بود.

* سعید عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از جایگاه ویژه نظاره‌گر این دیدار است.

*وجود فقط یک باجه بلیط فروشی در ورزشگاه باعث اعتراض تماشگاران شده بود.

*هواداران زیادی از تبریز عازم تهران برای دیدن بازی این تیم مقابل راه آهن شدند، جایگاهی روبروی جاهگاه ویژه برای آنها تدارک دیده شده بود که کم بوده و مسئولان برگزاری بازی جای دیگری برای آنها در نظر گرفتند و هوادارانی را که پشت در ورزشگاه مانده بودند، وارد شدند.

*تماشاگران بومی تراکتورسازی که در شهر قدس زندگی می کنند بنری را در استادیوم نصب کردند و طی آن به مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازی خوش آمد گویی گفتند.

*میرهانی هاشمی بازیکن تراکتورسازی به دلیل مصدومیت، لنگان لنگان تعویض شد و از بازی بیرون رفت.

*هواداران تیم تراکتورسازی، با اطلاع از نتیجه بازی تیم گسترش فولاد به تشویق آنها پرداختند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار