کد خبر: ۱۲۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳ 30 October 2015
تابناک گیلان: بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال و طاهری مدیرعامل پرسپولیس در آستانه دربی میهمان یک برنامه تلویزیونی بودند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،  بهرام شفیع در برنامه ورزش و مردم میهمان مدیرعاملان سرخابی بود. افشارزاده مدیرعامل استقلال در این برنامه گفت که وزیر ورزش تاکید دارد در استقلال باشد: «خیلی ها گفتند مدیریت استقلال را قبول نکنم ولی من این پست را پذیرفتم. احساس مسئولیت کردم.»

طاهری مدیرعامل پرسپولیس هم در بخشی از حرف هایش به مشکلات ریشه ای دو باشگاه اشاره کرد و گفت: «ما دائما درگیر مسایل و مشکلات گذشته هستم. تا این مشکلات حل نشود دو باشگاه ضربه می بینند.»

او درباره ماجرای خوابیدن علیپور در کانکس هم توضیح داد: «ما امسال تصمیم گرفتیم تا بازیکنان پایه مان از تهران باشد نه شهرهای دیگر. در تیم بزرگسال هم که تمام بازیکنان مشکل مسکن نداشتند ولی بازیکنی داشتیم که مزدوج شد و مشکل جا داشت. ما برایش در مجموعه انقلاب هتل گرفتیم ولی گفت به آنجا نمی روم چون دور است. گفت باید دروبر زمین تمرینی خانه بگیرم که خدا را شکر این مشکل حل شد.»
مدیران دو باشگاه در آستانه بازی امروز هم درخواست هایی داشتند. بهرام افشارزاده گفت: «امیدوارم بازی خوبی شاهد باشیم. از هواداران می خواهم تا اخلاق حرفه ای را رعایت کنند و این بازی نقطه عطفی باشد در فوتبال ما.» طاهری هم گفت: «من هم همین آرزو را دارم و امیدوارم این بازی باعث شادی روح هادی نوروزی شود.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار