مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت در استان (سامانه ۱۱۱) روزانه به طور میانگین بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ درخواست مردمی را برای بررسی و رسیدگی ثبت می‌کند.
کد خبر: ۱۰۹۴۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹ 26 February 2023

محمود قدرتی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا، ابراز کرد: طبق دستورالعمل‌های ملی استانداران یک‌بار و فرمانداران ۲ بار در هر فصل سال باید در سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) حاضر و پاسخگوی مشکلات شهروندان باشند که در استان سمنان استاندار و فرمانداران طبق برنامه در سامانه پاسخگویی سامد حاضر می‌شوند.

وی ادامه داد: ۴۰ مدیر دستگاه اجرایی در طول هر فصل سال باید در سامانه سامد برای ارتباط‌گیری با مردم و بررسی و پیگیری مشکلاتشان در مرکز ارتباط مردمی حضور یابند و در استان سمنان نیز رویه به همین شکل است.

وی تاکید کرد: پاسخگویی سریع و بی‌واسطه به مردم و تلاش برای کارآمدی بیشتر، همواره مورد تاکید دولتمردان است و سامانه سامد در دولت سیزدهم درگاهی است که پیشبرد امور به نفع اقشار جامعه و از سوی دیگر اثربخشی و کارآمدی بیشتر نظام خدمت‌رسانی را دنبال می‌کند.

قدرتی تصریح کرد: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ( سامد) شبکه‌ای است که مردم از طریق آن و بدون واسطه با شماره‌گیری تلفن ۱۱۱، مشکلات و خواسته‌های خود را با مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در میان گذاشته و از طریق دریافت کد رهگیری، نتیجه مطالبات خود را پیگیری می‌کنند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان تصریح کرد: سه تا چهار کاربر در طول روز برای پاسخگویی و ثبت مشکلات مردمی در سامانه سامد استان سمنان حضور دارند.

وی یادآور شد: در واقع، هدف اصلی راه اندازی سامد، بسترسازی و تمهید شرایط مناسب برای برقراری ارتباط موثر و کارآمد و همینطور پاسخگویی صریح و صحیح مسوولان دستگاه‌های اجرایی برای رفع مسائل و مشکلات مردم است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) بهترین روش ارتباط‌گیری با مردم در شرایط فعلی است.

بر پایه سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ کشور، استان سمنان با هشت شهرستان در مجموع افزون بر ۷۰۲ هزار نفر جمعیت دارد که از این شمار، ۲۰۰ هزار نفر ساکن مرکز استان هستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار