رییس پلیس راه استان سمنان گفت: چهار گردنه ارتباطی استان شامل خوش ییلاق در شاهرود، آهوان در محور دامغان- سمنان، بشم در مسیر سمنان- فیروزکوه و گردنه محور فولادمحله در مهدیشهر درگیر بارش برف بوده و همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.
کد خبر: ۱۰۹۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹ 31 January 2023

سرهنگ موسی بزرگی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ابراز کرد: تمام محورهای مواصلاتی استان سمنان به دلیل بارش باران لغزنده است و توصیه می‌شود رانندگان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

وی تاکید کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است تا در مناطقی از جاده که به دلیل بارش برف، یخبندان است، رانندگان با زنجیر چرخ تردد کنند.

وی بیان کرد: ماموران پلیس راه درصورتیکه خودرویی بدون زنجیر چرخ باشد، اجازه تردد در مناطق برفگیر و کوهستانی را نخواهند داد.

رییس پلیس راه استان سمنان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تصادف منجر به فوت و خسارت سنگین در محورهای مواصلاتی استان رخ نداده است.

سرهنگ بزرگی تصریح کرد: رانندگان سرعت مطمئنه و فاصله طولی را رعایت کنند و به خصوص رانندگان نیسان وانت که قسمت بار خودروی آن‌ها خالی است از ترمز گرفتن ناگهانی بپرهیزند، چرا که با گرفتن ترمز ناگهانی دچار چرخش و سانحه می شوند.

رییس پلیس راه استان سمنان تاکید کرد: رانندگان در صورت الزام به سفر در این روزها فاصله طولی را رعایت کنند، از رانندگی هنگام خواب آلودگی بپرهیزند و در هنگام سفر سوخت، لباس گرم و آذوقه کافی به همراه داشته باشند.

هواشناسی استان سمنان برای روزهای پایانی این هفته هشدار نارنجی همراه با بارش برف و باران پیش بینی کرده است و احتمال یخبندان جاده‌ها و آبگرفتگی معابر نیز دور از انتظار نیست.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار