مسئول بنیاد برکت استان سمنان با بیان اینکه رفع محرومیت مهمترین هدف این بنیاد است، گفت: اشتغال یک هزار و ۲۰۰ نفر در طرح‌های این بنیاد تاپایان سال برنامه ریزی شده است.
کد خبر: ۱۰۸۷۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳ 14 January 2023

به گزارش تابناک سمنان، سید سامان میرباقری ظهر شنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های بنیاد برکت سمنان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه رفع محرومیت در مناطق محروم استان سمنان در دستور کار قرار دارد، ابراز داشت: با توجه به این هدف بنیاد برکت طرح‌های اشتغال‌زایی با هدف کمک به نیازمندان در استان حمایت می‌شوند.

وی ضمن بیان اینکه برای سال جاری در هر هشت شهرستان از روستاها بازدید به عمل آمده است، افزود: در وهله نخست نیاز مردم روستا و منطقه نسبت به اشتغال شناسایی و در راستای همین گام تسهیلات مناسب اشتغال‌زایی اعطا شده است.

مسئول بنیاد برکت استان سمنان ضمن بیان اینکه این اقدام از ابتدای شهریور ماه سال جاری در استان آغاز شده است، ابراز داشت: تاکنون طی بازه مذکور ۳۵۰ طرح اشتغالزایی در استان به مرحله اجرا در آمده است تا این مهم بتواند به ایجاد اشتغال کمک کند.

میرباقری با بیان اینکه اشتغال یک هزار و ۲۰۰ نفر در طرح‌های این بنیاد تا پایان سال جاری برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: این طرح‌ها حوزه‌های مختلفی از جمله کشاورزی، دامداری صنعتی و اشتغال خانگی و غیره را در بر دارد.

وی با بیان اینکه برای رفع محرومیت در منطقه باید برای جوانان اشتغال ایجاد کرد، افزود: این مهم ضمن ایجاد شور و نشاط اجتماعی و ماندگاری مردم در روستاها به انجام مهمترین هدف بنیاد برکت یعنی رفع محرومیت و توانمند کردن مردم منتهی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار