معاون سازمان بسیج:
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: حاج قاسم سلیمانی، به عنوان عصاره انقلاب اسلامی، از نفس خود عبور کرد و با شهادتش در قلب ملت ایران و جهان اسلام به عنوان نماد مقاومت جاویدان شد.
کد خبر: ۱۰۸۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳ 03 January 2023

به گزارش تابناک سمنان، سردار حسین معروفی روز سه‌شنبه در آیینی به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع مردم سمنان ابراز داشت: شهید سلیمانی تربیت شده در مکتب عاشورا و امامین انقلاب است و اخلاص در عمل و کار برای رضای خداوند متعال از شاخص‌ترین ویژگی های شهید سلیمانی است.
وی اضافه کرد: ملت بزرگ ایران ملتی هوشمند است که با هدایت الهی امام خمینی(ره) همه اقوام و مذاهب در سرنگونی حکومت طاغوت و پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند و در برهه‌های حساس ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران با یاری خداوند متعال و با دست خالی در مقابل اجانب ایستادگی کردند.
️وی با اشاره به ایستادگی و مقاومت در جنگ نابرابر ملت ایران در برابر نظام سلطه، گفت: خودباوری در دوران سازندگی و عبور از شرایط سخت فتنه سال۸۸ و خلق حماسه ٩ دی نشان هوشمندی ملت بزرگ ایران بود.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: حماسه ۹ دی پیام ملت ایران این بود که ما نمی گذاریم واقعه کربلا دوباره تکرار شود و این از نشانه‌های هوشمندی مردم ایران است.
وی با تأکید بر اینکه پیام ما به بدخواهان نظام مقدس جمهوری‌ اسلامی ایران این است که هوشمندی ملت‌ ایران و نظام اسلامی این راهبرد انشقاق به نتیجه نخواهد رسید، اظهار داشت: ما ملت امام حسین(ع) هستیم و این نظام و حکومت در گام دوم انقلاب به صاحب اصلی آن خواهد رسید.
️سردار معروفی افزود: دشمنان بدانند که امروز انقلاب اسلامی و ملت عاشورایی ایران بر اساس معیار اباعبدالله الحسین(ع) است و در این منطق بن بست ها شکسته می شود و این یک واقعیت و حقیقت است که این انقلاب صاحب دارد و منطق این ملت منطق عاشورا است.
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج اظهارداشت: ذوب در ولایت و معرفت به ولایت در نظام فکری شهید سلیمانی و اعتقاد به فداشدن در راه حقیقت دین و ولایت از او یک شخصیت برجسته ساخت.
دی ماه ۱۳۹۸، پهپادهای آمریکایی کاروان حامل سهپبد حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق را حین یک سفر رسمی و در خروجی فرودگاه بغداد مورد هدف تروریستی قرار داد و آنها را پس از عمری مجاهدت در مبارزه با تروریسم، به شهادت رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار