فرمانده انتظامی استان سمنان:
فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در شش ماه اول سال، سه تن مواد مخدر در استان کشف شده است، گفت: روز گذشته طی مراسمی یک هزار و ۱۵۰ کیلوگرم از این مواد مخدر، امحا شد.
کد خبر: ۱۰۷۶۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷ 09 November 2022

به گزارش تابناک سمنان، سردار عبدالله حسنی با بیان اینکه ناجا عزم جدی در برابر سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر دارد، تاکید کرد: در شش‌ماه ابتدای سال ۱۴۰۱ در استان سه تن مواد مخدر کشف و با متخلفان بدون مماشات برخورد شده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۱۱۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر روز گذشته در پارک کوهستان سمنان امحا شد، افزود: دستگیری بانک‌های قاچاق مواد مخدر و پاک سازی مناطق آلوده از مهمترین راهبردهای ناجا در برخورد با مواد مخدر است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه برخورد با خرده فروشان و ساماندهی معتادان متجاهر از دیگر اقداماتی است که در برابر مواد مخدر در استان صورت گرفته است، گفت: پلیس در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ عزم راسخ دارد

حسنی همچنین از دستگیری به سارق در گرمسار خبر داد و گفت: این افراد به ۱۱ مورد سرقت دریچه فاضلاب در گرمسار اعتراف کردند

وی با بیان اینکه گشت‌های محسوس و نامحسوس و همچنین تلاش شبانه روزی مأموران انتظامی منجر به کشف هویت این سارقان شد، تاکید کرد: پس از شناسایی دو نفر از سارقان با هماهنگی قضائی، طی یک عملیات غافلگیرانه در شهرستان گرمسار سارقان همراه یک دستگاه خودروی پیکان وانت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق و کشف شش فقره سرقت در شهرستان سمنان نیز خبر داد و بیان کرد: مأموران کلانتری ۱۱ شهدای شهر سمنان حین گشت زنی و سرکشی از محل جمع آوری ضایعات به دو معتاد مشکوک شده و آنها را دستگیر می‌کنند.

حسنی با بیان اینکه طبق تحقیقات پلیس این افراد شش فقره سرقت خرد داشتند، تاکید کرد: یکی از این افراد تبعه کشور خارجی است که پرونده این سارقان برای رسیدگی قضائی به دستگاه قضا ارجاع یافت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار