نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر ضرورت تشکیل شورای عالی فضای مجازی در استان تاکید کرد و گفت: ذائقه دانشجویان باید در بحث مدیریت فضای فرهنگی لحاظ شود.
کد خبر: ۱۰۶۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷ 28 September 2022

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه گام برداشته شده در راستای ایجاد مرکز جامع محتوا سازی برای کل کشور، امری بسیار مهم است، تاکید کرد: فعالان فرهنگی باید بیش از هر زمان به تولید محتوای فاخر فرهنگی برای نسل جوان اهتمام داشته باشند.

وی افزود: در بحث ایجاد محتوا در حوزه فرهنگی، نیاز به یک ناظر به منظور قرار داشتن تولیدات در جهت ارزش‌های نظام امری ضروری است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه پیشنهاد می‌شود برای دوری از اقدامات جزیره‌ای، شورای عالی فضای مجازی برای هدایت این امر در استان تشکیل شود، گفت: باید مبتنی بر نیاز و ذائقه جوانان محتوای فرهنگی تولید کرد.

مطیعی با بیان اینکه ذائقه دانشجویان در بحث مدیریت فضای فرهنگی باید لحاظ شود، اما ذائقه تزریقی در این بخش مَد نظر ما نخواهد بود، گفت: از لحاظ تکوین ما انسان‌ها مختار آفریده شدیم و در دینداری و قبول آن اجباری وجود ندارد، اما در بحث تشریع دین این مهم متفاوت خواهد بود

وی افزود: شورای فرهنگ عمومی استان در خصوص حوزه تبیین، وظیفه خطیری را به دوش می‌کشد لذا از اعضا می‌خواهیم نسبت به حضور مستمر در این شورا اهتمام داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار